Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2011-11-22 18:30:15 följande:
    Det är en del som blockar folk direkt. Jag kan ha besök av någon och när jag ska göra ett återbesök via loggen så är jag spärrad. ;)

Känns inte det rätt så ledsamt och sårande på något sätt? Jag skulle bli det om jag hade råkat ut för det.
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 18:41:46 följande:

Jag kan bidra med kassa ordvitsar då

Men det tänkte ju jag göra. Så kan du bidra med ölen Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 18:41:46 följande:

Jag har en fråga till alla er som är i denna tråden, hur gör man den gröna smileyn?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-22 18:44:24 följande:
    Jag kan bidra med.. jag kan bidra med.. jag kan bidra med.. med.. vafan, jag kan ta med en bappelsin!

Jag har lite bananlikör och vodka kvar hemma. Ta med bappelsin så gör vi några san francisco
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-22 19:00:45 följande:
    Bappelsiner kan man bara göra Bappy Mary av ju..

Aldrig druckit det, men jag känner att det är dags för mig att introduceras i denna värld... Vet du nåt om bieffekterna? Kommer det att påverka mina chanser inom nätdejtingen?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-22 19:10:09 följande:
    Jag dricker inte själv, så jag vet inte exakt. Den enda yttebytte bieffekt jag observerat har varit smärre könsbyten, men inget som inte gått tillbaks efter ett-två rör Resorb dagen efter.

Det skulle innebära att jag faktiskt skulle kunna bli kvällens sötaste kvinna när vi går ut 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-22 19:20:37 följande:
    Kvinna - man - kvinna - man - kvinna - man - kvinna.. beror lite på hur många du dricker

Egentligen så är jag redan i det träsket. Jag är en man, om jag tittar ner mellan benen. Men har i många år kallats för omanlig och bögig. Det är möjligt att denna dryck skulle kunna få mig att komma tillrätta med mitt problem och kanske hitta mig själv.
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 19:32:28 följande:
    härligt att läsa att alla är så hjärtliga med varann;)

Folk är väl uppspelta inför helgens dejter skulle jag tro  Solig

• Glädje58

Nej, vi är vi helt OT hela högen.

Frågan är nu hur vi ska överleva nätdejtingdjungeln? Hmmm...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!