• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-02-20 22:25:14 följande:
    Nehe
    joho, den som sa det han var detSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-02-20 22:47:08 följande:
    Oooohh, vilken bad ass-tjej
    hahahahaha, eller hur
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-21 08:40:09 följande:
    Så är det någon ide att läsa tillbaka alla sidor? Någon som kan uppdatera en?
    Grattis i efterskott! ( för du fyllde 20 igår va?Flört)
    Hoppas du hade en underbar dag!
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-21 08:53:59 följande:
    En grundläggande regel i den här tråden:

Tänk inte för mycket. Annars får du med mig att göra.
    Så sant så sant
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-21 11:07:32 följande:
    Han har blockat mig... Svårt att svara på ett mejl tydligen, var väl bara att skriva inte intresserad eller något. Ja, ja.. sånt är livet. Nu behöver jag inte fundera mer på honom iaf...
    Precis, nu kan du istället fokusera på resten av alla karlar som finns därute i djungelnSkrattande
  • takida
    bellis79 skrev 2012-02-21 14:09:00 följande:

Han jag var tillsammans med hade 2 barn, han jag träffade i helgen har 2 barn o en annan som jag sköt upp dejten med har också 2 barn.. Jag tänker ej om de har barn eller inte men då jag inte vill ha egna, eller har ej bestämt mig så är det rätt perfa för mig för dessa 3 killar o andra med vill oftast inte ha fler eller inte tänkt så långt o då behöver jag inte ha någon som pressar mig..är ju självklart inte så med alla som har barn innan men hittils iaf.

O på min profil har jag skrivit tydligt att barn för egen del inte säkert är aktuellt så de som vill ha nuuu kan kontakta ng annan..

Jag har konstigt nog mest dejtat killar utan barn, kanske för att jag tänkt att de är mest flyttbara då jag inte är det. Men han jag dejtar nu har barn vilket jag ser som ett plus. Vi lever liksom samma typ av varannan vecka livGlad
    Huruvida den man träffar har barn eller ej är ju inte det väsentliga utan att man tycker om varandra!
  • takida
    allmänblandad skrev 2012-02-21 19:02:43 följande:
    Jag kan väl hoppa in i den här tråden också.....

Vem jag är? Man, 34 år, singel, inga barn, bor nära en småstad.

Jag tänkte helt enkelt ställa en fråga till tjejerna här.

VAD faller ni för?

Jag har nätdejtat ett tag, men det är segt att få någon respons och uppenbarligen så är det vi killar som ska ta initiativet. Jag försöker hitta något i presentationen som tjejen skrivit och utgå ifrån det och avsluta med en fråga för att locka henne att svara.

Ni tjejer som har blivit riktigt charmade av en kille på en dejtingsida, vad skrev han till er och vad hade han skrivit i sin presentation?

Om jag får lite insidertips här på sånt som verkligen har fungerat så ska jag bli en riktig nätcharmör. Glad

(jag ska ju naturligtvis inte ljuga och påstå att jag är bodybuilder eller  kan spela gitarr eller något sådant ifall att det var just det du föll för)
    Jag är inte så pjåkig med vad det står i presentationen har ju bara en mening själv. Men de som skrivit till mig som jag fastnat för har haft lite humor:) Humor kommer man långt medGlad
    Men ärligt kan jag väl säga att jag nog skickar precis lika många förstamail som jag får. 
    Är inte förtjust i när killar radar upp olika egenskaper o grejer de absolut inte söker. Trist när de är så inrutade. 
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-22 08:17:37 följande:
    Men vad härligt uppmundrande, 44 åringen som skrev till mig igår, har läst svaret, tittat in på min presentation igen 8 sekunder efter att han öppnade mejlet och inte fått till en rad till svar... Är jag så hopplös att inte ens de som inte borde mejlat mig från början mejlar igen?

Men, det tittade just in två män i lämplig ålder med trevligt utseeende, förutom det trevliga utseendet har de en sak till gemensat - ingen presentation! Grr... En på lämligt avstång, och en på tänktbart avstånd. Han på lämpligaste har tydligen kikat in förut. Varför i hela friden har man ingen presentation alls???  Kanske ska mejla och fråga ha, ha..  
    Jag är en av dem som tycker det är överskattat med presentation. De flesta skriver ändå bara att de äälskaar att resa, träna o laga mat... Det är ändå när man mailar med en kille som man får ett litet grepp om vad det är för en filur.
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-22 08:57:08 följande:
    Jo, jo.. men en liten hint ger den ju, och förhoppningsvis något att utgå ifrån när man slänger iväg ett mejl. Tänker nog faktiskt göra det. Roligare om det händer något... :-P Fast jag blir väl blockat direkt

Är i vilket fall hångelsugen, suck! Hoppa på första bästa eller helt enkelt hångla med exet enligt principen, man tager vad man haver... Eller helt enkelt vänta tills det går över. *suck* 

Jo det är helt sant. 
    Klart du ska slänga iväg ett mejl! Ibland kan det ju vara lite speciella kort oxå som man kan skriva något om, ett tips baraGlad

Satsa du på att hitta en hångeldejtTungan ute att inte få hångla direkt ofta är en stor nackdel med att vara singel...
  • takida
    Per19 skrev 2012-02-22 05:12:00 följande:
    dejtmejl.blogg.se/

Här kan man få tips hur man INTE ska skriva.
    Hittade länken till denna blogg nånstans (kanske här), och det är ren och skär underhållning att läsa.
    Hahaha, grymt rolig läsning! Skulle lätt kunna bidra med ett o annat skumt mejlSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!