Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Åhh jag blir bara mer o mer kär för varje dag
han jag träffar är verkligen helt underbar. Jag tänker tom tanken att han ska få träffa sonen min, o så långt har jag aldrig kommit innan.
han jag träffar är verkligen helt underbar. Jag tänker tom tanken att han ska få träffa sonen min, o så långt har jag aldrig kommit innan.snygg/stygg: Hahaha stackarn! Det är ju sånt man är rädd för när man nätdejtar. Även om man inte har något emot stammning är det väll kanske inget man går igång på direkt... Jag har en hel radda saker som skulle göra att det inte blev någon mer träff och stamning skulle nog vara en av dem...
match.com tycker jag är bästa sidan
Cocacola: Vissa funkar man med och vissa inte (sex alltså...). Har du inte haft sex med någon annan efter separationen? Jag tyckte det var kul att komma ut på banan igen och väldigt spännande att testa nya
Sen kanske man inte drar upp sina mest avvikande böjelser i sängen de första gångerna haha
Smecker: För att de inte ska bli rädda och smita haha
Hahaha försöker motivera mina vänner till att åka på dansbandsveckan i malugn i sommar men alla vägrar *surar*. Måste skaffa mig vänner som är lika töntiga som jag
Smecker: Jo det är ju mitt största argument!!! Sen tänkte jag dansa också förstås (om jag hinner;))
Mja de flesta är varken singlar eller dansar bugg
Bara jag som är välartad! Black jack kommer så jag är glad
Är hemma med sjuklingar idag
. Skulle varit mycket roligare att jobba och kanske till och med hinna med ett löppass ute i solen istället för att torka spyor och stoppa in suppar... Well well, får ju lite extra tid med tjejerna den här veckan och det är ju kul iaf även om det skulle vara roligare om de var friska...
Fy det finns en kille som jag träffat irl som jag känner lite intresse för (har förnekat det ordentligt) men hur 17 gör man när man inte kan skicka en flirt bara sådär *nätdatingskadad*
Nix inget nummer men har honom på FB. Fy jag är så jäkla feg och blir rädd för att bli nobbad. Måste ju våga...