Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-08 22:47:51 följande:
    Vet i tusan om du verkligen hade tyckt det om du såg mig nu  Skrattande

Men det var en bra kommentar du hade om smurfarna. Det ska jag komma ihåg om jag glömmer bort tipset om att ge katten i blåbär :)
    Jag är säker på att jag hade tyckt att du var alldeles bedårande
    Män som kan bjuda på sig själv är attraktiva!
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-08 22:56:17 följande:
    hm... försöker leka med tanken, men än så länge är det bara i teorin.. alltså.. finns det bara män som vill ha FAMILJ? Finns det inga som vill ha särboförhållande kanske med massor av kärlek men inte bilda familjgrejen?

I teorin skulle en kk fungera... men en stadig sådan isf. För annars blir det så mkt som gör det trist... (typ bristen på exklusivitet, som gör det hela mindre roligt kanske) Men då BLIR det ju nästan som en relation iaf. Och så fort det ordet kommer in i sammanhanget så verkar så många få en hel massa panik och konstiga tankar, fast jag själv är ganska bra på att göra det enkelt.
    En kk-relation kan väl fungera utmärkt.?! Jag har själv en eller två som jag träffar då och då. Skulle sluta träffa dom bums om jag träffa nån som verka intressant men fram tills dess behöver jag det. Jag behöver sex och fysisk närhet helt enkelt.

Och det finns alldeles säkert män där ute som vill ha en särborelation och inte bilda familj, med de är nog färre än de som vill bilda familj.
    Men vill du träffa en man som bara vill ha sex och inget annat så får du nog inga problem Solig
    Glädje58 skrev 2011-11-08 22:53:58 följande:
    Vad gullig du är, det värmde mitt hjärta  Solig
    {#emotions_dlg.flower}
    bellis79 skrev 2011-11-09 14:27:38 följande:
    Ja jag bor i Skåne så det är ju en bit:) men vi träffas så mycket vi kan:)
    Är du tillbaka igen?!
    Och vad harhänt med den du träffa innan?
    Haha...nu fattar jag nada..
    bellis79 skrev 2011-11-09 14:51:16 följande:

Ja mitt konto krångla.. jag träffar han sedan innan men han bor tyvärr ej här numera , har flyttat.. vilket jag iof visste men förträngde hahaha..

Ja jag märkte det. Du skicka mail till mig och när jag skulle svara nån timme senare så var ditt konto avslutat.

F*n vad trist att han har flyttat..

Nu var det ju nån månad sedan jag la ner nån energi på dejtingsidorna och har ju inte varit så sugen på dejtande. MEN jag känner att jag börjar bli lite sugen på det igen. Vågar jag?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 18:18:10 följande:
    Klart du vågar! Go for it girl! Skrattande
    Senast var han ju sambo och hade barn. Hur ska man kunna skydda sig mot såna helt sjuka lögner?!
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:27:48 följande:
    hur fick du reda på det??
    Hon ringde mig..
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:38:24 följande:
    shit!! hur visst hon att ni träffades då???
    Vill inte gå in på detaljer men hon hade väl en magkänsla och sen hade hon hittat sms.
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 18:41:44 följande:
    Det kan nog vara svårt om personen i fråga verkligen gått in för att ljuga. Men det gäller väl att ställa mycket frågor och lita på sig själv och sin magkänsla. 
    Fanns eller var det ingenting förra gången som gjorde dig det minsta misstänksam? 
    Jo nu i efterhand kan jag se massa tecken men just då var det inte mycket som satte igång tankar. Någon gång kanske jag tänkte att det var nåt mysko. Men han hade bra svar på allt. Och han var fantastisk. Uppvaktade mig som jag aldrig varit med om..
    Anonym (h) skrev 2011-11-09 18:45:46 följande:
    ops det måste varit pinsamt o chokande när hon ringde
    Hon var verkligen väldigt gullig. Och jag var så ledsen och mådde så dåligt. Bad om förlåtelse massa gånger och sa att jag inte visste. Och hon hade redan fattat att jag inte visste. Men visst, jag skämdes som ett djur.
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:46:39 följande:
    usch!!
    Men det finns inte allt för många såna människor. Du måste våga ut där igen men förstår om det känns svårt att lita på någon igen!!
    Ja jag börjar som sagt bli lite sugen igen. Men jag vette fan. Där finns många puckon där ute!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!