Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 20:35:06 följande:
    spännande! hmm vem mer hade dejt på fredag? nån som har koll? 

Minst halva beståndet i tråden verkar ha dejter på gång i helgen
  • Glädje58
    Pelle 7210 skrev 2011-11-22 20:33:14 följande:
    Jag tycker mig ha märkt på dejting sidorna att har man 4 barn så ligger man inte så bra till för en dejt.
    Någon mer som märkt av det tjejer eller killar  

Kan det vara så att man känner att det är många som man ska tycka om när man slår sina påsar ihop. Det är inte alltid så att personkemin stämmer med barnen. Ja, jag vet inte...
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-22 20:43:48 följande:
    Otroligt! Vilket sammanträffande.

Som den civilpolis jag är så kan jag konstatera att vårt cold case är löst
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 20:48:05 följande:
    bra jobbat av oss!;)

Skulle inte förvåna mig om tv3 eller fyran kontaktar oss efter det här. Det finns fler fall där ute som behöver lösas.

En liten detalj bara, ett erkännande vore kanske bra också. Nå... är det dejt på gång eller...
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-22 20:50:25 följande:
    ...Lycka till med era dejter. jag är rådepp just nu, så blir inte mkt dejtande för mig.. lite moment22 när man vet att man skulle vara en mkt lyckligare människa av lite fler kramar och mer närhet, men pga av att man är så låg, inte direkt är en attraktiv tilltänkt partner..  

Ja fy fan vad tråkigt när man hamnar i den sitsen där man inte kan ta sig loss och försöka rycka upp sig.
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-22 20:52:06 följande:
    Jodå, det stämmer.. typ.. eventuellt. Kanske.. lite så alltså.. att ja.. hmm jo men det stämmer.. typ.

Det här tolkar jag som... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hjärta  Skål   Hjärta    {#emotions_dlg.flower}   Hjärta  
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 20:13:42 följande:
    nu hade jag inte tackat nej till en massage.. Lång dag på jobbet, kroppen ömmar o 4 tuffa dagar återstår..

Hör av dig om du vill ha en behandling. Det är gratis för medlemmar i denna tråden (om du har medmera-kort vill säga :)
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-22 21:06:29 följande:
    precis ica-kort i hoppade bort

Det funkar bra det med Glad

Jag behöver bara göra en liten hälsodeklaration innan, men det kan vi ta om du inboxar mig...
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-22 21:10:25 följande:
    skojade ju bara me dig

Jasså du... din filur  Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!