Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fy nervös! Ja jag skickar ett inbox på FB. Men ska jag skriva att jag är intresserad eller ska jag fråga om han vill hitta på något typ i helgen? Hahaha sjukt att jag är nervös för vi har ju redan haft sex men detta var mer komplicerat

• Vanilla ice queen

Cocacola: Jag skulle köra på hmm INGEN och defenitivt inte nummer 3. Jag har testat det och att ha en militant fru/flickvän/sambo som skyller allt på en är ingen höjdare särskilt inte när killfan som raggade upp mig också skyller allt på mig (hade ingen aning om att han hade tjej! Så blåögd var jag... och för kär för att avsluta det när jag visste) Hahaha är fortfarande orolig för att gå in i henne och åka på stryk Hahaha det var efter detta jag tänkte att nätdejting är bra för då träffar man bara singlar (uppenbarligen blåögd igen...)

• Vanilla ice queen

Hihi här blir det flirtning på FB istället Det måste ju räknas som nätdating Har inte inboxat men vi kommer nog stöta på varandra i helgen verkar det som

• Vanilla ice queen

Cocacola: Vet inte vad du tränar utöver armarna. Skivstångspass kanske? Kettlebelles (stavas) ser ju också intressant ut...

• Vanilla ice queen
    Anonym skrev 2012-02-29 20:24:11 följande:
    Varför är alla tjejer ute efter vita killar.

Ser man farlig ut om man är svart? 

Hahaha what?! Varför tror du det?
  • Vanilla ice queen

Anonym: Jag svarar knappast på alla hur de än ser ut! Jag får många mail och svarar på de som verkar intressanta vilket är kanske 1av10 och etnisitet eller hudfärg har nada med hur jag väljer även om killarna gärna får prata finlandssvenska (en liten böjelse jag har ) Men jag kan bara svara för mig...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!