Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 21:12:32 följande:
    ica.kort har jag inte heller, turen är inte på min sida idagObestämd

Men har du inget Sisters-kort, HM-kort, SF-kort?
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 21:18:06 följande:
    haha, börjar du bli så desperat efter att få ge massage att vad som helCoolst duger

Nej, det var la lite på sköj det med  Skrattande
  • Glädje58
    Soupy skrev 2011-11-22 22:00:06 följande:
    Vafan är alla här från Göteborg?

Och är det någon som har outat sin HP-profil? Skulle behöva lite intressant läsning... Drömmer

Götlaborg, det är här det händer Glad
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-23 11:37:43 följande:
    Har börjat dilla med mitt ex igen... Det kan väl aldrig båda gott.. Eller? Vi har gjort slut och blivit tillsammans tre gånger typ under två års tid. Trits att vi bryter med varandra är det alltid någon som bryter tystnaden och sen blir det bra igen. What to do? (Vi träffades på nätet)
    Jag tror att det finns en kärlek som det är värd att kämpa för. Annars skulle ni inte vilja bli ihop igen.
  • Glädje58
    Anonym (Lillajag) skrev 2011-11-23 15:08:17 följande:
    Behöver hjälp... har klantat till det ordentligt

Var medlem på happypanncake. Fick kontakt med en väldigt trevlig kille(kan kalla han för Emil) Vi byter msn och skriver där (är nog ca 1½ vecka nu). Vi har snackat på msn varje kväll, rolig kille och allt de där.

Vi byte nummer här om dagen och bestämd oss för att höras på telefon på tisdagen (igår). 

Jag har sagt att vi ska träffas snart på riktigt, även om min magkänsla säger att det är för tidigtObestämd. Men Emil vill ses snart och jag förstår ju att det är bra att ses fort för att se om man "passar ihop" eller är den personen som man tänkte sig osv. 

Men nu så under den här tiden(veckan) har mitt ex hört av sig och jag känner att jag inte längre vet vad jag vill med Emil.. Det känns fel att snacka med Emil.. Allt gick så fort   Räcker och tänka på mig själv just nu.. 

Men så kom det ett bud med blommor idag!!! Från Emil!! FörvånadVa fan, det går för fort, känns fel, känns inte bra alls. Även om han är gullig och skickar blommor till mig.Obestämd

Hur ska jag förklara detta för Emil?? Ska jag träffa han ändå, eftersom jag har sagt det? Snälla hjälp mig!
    Ta du en träff med emil på neutral plats. Ta det lite lugnt och känn efter vad han är för någon. Han är är den rätte för dig.

Ditt ex kan du hålla på halster någon vecka eller två. Vad känner du för honom förresten? 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-23 14:19:52 följande:
    Jag är inte den som är den, men en lite jämnare fördelning av intresset över tid hade varit helt okej Tungan ute Ger inte mycket för ketchup-effekten
    Synd att du inte tillhör den skaran som öser på ketchup på all mat  Skrattande
  • Glädje58

Vill bara säga välkomna till alla nya som hittat hit till denna tråd. Känn er som hemma direkt, för vi är inte en liten inavelsgrupp som håller för oss själva. Nya synvinklar och frågor håller tråden igång   Solig

• Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-23 16:38:38 följande:
    Förstöra god mat med ketchup..?
    Ja fy fan vad en del kan hitta på...
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:35:57 följande:
    Anonym (lilla jag): Fy jag skulle inte heller uppskatta blommor. Men håller med ovanstående att ta det lungt. Träffa honom, kän efter:))
    Det är lite synd att det ska vara så, kännas konstigt med blommor.

Tycker ni alla det? 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:45:44 följande:
    Glädje58: Hahaha härligt! Jag klampade in och gjorde mig hemmastadd bums:))
    Så ska det låta  Glad Det verkar nästan som du skulle vara från göteborg?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!