• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-10 12:59:08 följande:
    Apropå festen, så vill jag gärna att det bara är fina människor med klass som kommer. Inget slödder  Skrattande
    Ja, då var det kört.
  • Nicke
    Josun skrev 2012-02-10 19:01:55 följande:
    Yey! Någon hörde av sig :)

"Hej My Dear
    Mitt namn är Miss Abigail Diarra, en lång snygg ung flicka, så härlig och
    omtänksam med god förståelse, rättvis i hy, vård med god delning såg honesty.I
    din profil i www. .se som intresserade mig mycket och jag bestämde att
    kontakta you.I verkligen vill ha en bra vänskap med dig även om du har gift vi
    kan vara vänner, jag har en anledning att välja dig som min vän, du om du vill
    veta more.Please kontakta mig via denna min e -postadress
    (abigail4mydiarra@yahoo.com) Vi måste prata och känna oss själva mer och delar
    lika bilder varje other.hope att höra från dig.

Svara mig med min e-postadress här (abigail4mydiarra@yahoo.com)
    Yours New Friend

Miss Abigail,
    Tack."
    Jag har fått från samma tjej! Betalade för hennes flygbiljett hit eftersom att hon inte bor i Sverige. Hon skulle ha kommit idag men ingen kom. Ska jag sätta in mer pengar kanske?
  • Nicke
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 20:40:50 följande:

Jag undrar hur man gör för att hitta någon som vill faktiskt gå på dejt med en?
    En riktig dejt. När man går ut och äter middag eller går på bio eller tar en promenad och pratar med varandra och lär känna varandra? Ni vet, som på film? 

hmm, det är ungefär så mina dejter har gått till. Bio är dock lite trist, sitta tyst är inte riktigt det jag vill göra. Gärna prata. Man träffas ju för att lära känna varandra lite bättre.
  • Nicke

Jag föredrar helt klart att man går och käkar eller nåt... men det är inte alla som är bekväma med det heller. En fika går lika bra.

• Nicke

Jag mailar ingen nästan. Är så trött på att inte få svar. Hon får hitta mig helt enkelt.

• Nicke
    Josun skrev 2012-02-10 21:14:50 följande:
    Samma här... Jag ska ha extremt tråkigt om jag ska orka och titta runt och dessutom maila mer än kanske någon enstaka. Man får altl för sällan svar och får man det så är det oftast väldigt kort som det inte går att bygga vidare på.
    Precis. Helt meningslöst. Nu är jag inte aktiv på någon sida just nu men de gånger jag har varit det.
    Jag träffar nog mer rätt IRL istället.
  • Nicke
    takida skrev 2012-02-10 21:15:41 följande:
    Jag paxar en sovplats, orka ta sig hem mitt i natten....:)
    Eh, ja jag lär ju behöva sovplats. Det blir nog lite för kallt i bilen men det kan funka.
  • Nicke
    Niklas2k skrev 2012-02-10 21:15:56 följande:
    Precis. Helt meningslöst. Nu är jag inte aktiv på någon sida just nu men de gånger jag har varit det.
    Jag träffar nog mer rätt IRL istället.
    Sen misstänker jag att många tjejer får många mail. Vet inte hur man sorterar men jag antar att många primärt går på utseende och då blir man kanske snabbt bortsorterad... men det är hennes förlust.
    På sidor där medlemsantalet presenteras så har man ju sett att antalet killar är betydligt fler än antalet tjejer. Det är väl därför det kallas för köttmarknad. ;)
  • Nicke
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 21:21:06 följande:
    Ja det var ju bra tänkt. Det skumma är att de aldrig kommer tillbaka efter det. Då kan de helt plötsligt trycka rätt?

Jag får ganska många mail. Men jag är relativt ointresserad av utséendet. Har personen inget vettigt att säga skiter jag fullkomligt i hur han ser ut. Om någon är trevlig och intressant är bild inte viktigt.

Mjo, jag får väl fila lite på vad jag skriver i framtiden. Visst, man kanske ansträngde sig i de första mailen men utan svar så tappar man snabbt suget.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!