Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 16:43:56 följande:
    Eftersom jag är helt bakom så har jag såklar tinte hittat tvätt-tid i tid och således är inget av det jag gillar rent inför både jobb och helg. Så idag blir det raggningsförsök hos alla vänner efter en jäkla tvättmaskin....

Så går dte om man planerar som en amöba. Ibland blir man ju bra trött på sigsjälv

Eller så går jag och köper kläder istället och skiter i att hitta tvättmaskin. Vad blir smidigast tro Oskyldig
    Fråga honom du ska till i helgen om hans ex har några kläder kvar  
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:45:44 följande:
    Om ni har en dejt inbokad brukar ni fortsätta flirta runt då? Eller är det omoraliskt! Man vill ju inte missa chanser liksom...
    Jag flirtar aldrig. Men det är väl inget fel att hålla en mejl-kontakt med andra i alla fall.
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:45:44 följande:
    Brukar ni ha sex på första dejten? 
    Den här frågan får någon annan svara på. Jag är inte i den ligan som får vara med och spela

• Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 17:03:13 följande:
    Smecker skrev 2011-11-23 16:53:33 följande:
    High five på den! Fast hon kan ju fråga ifall verkligen är nödvändigt att ha kläder på sig
    Alltså men JA! Varför tänkte jag inte på det *skickar ett SMS på direkten*

Och jamen typ hallå, så smart att inte ha några för då behöve rjag ju inte tvätta heller  
    Men åk nu inte naken ombord på tåget bara. Jag vill inte se att du åker in i finkan
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 17:03:44 följande:
    Glädje58: Nix inte Göteborg ;)) kommer från Västmanland, bor i Eskilstuna men har bott i Skövde. Nu han jag med min livshistoria också;))
    Där ser man. Min sons flickvän kommer från skövde
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 17:05:25 följande:
    Jag kör ju bil dooooh
    Hade du inte sålt den?
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 17:08:51 följande:
    Inte ännu, den får vara med tills tjänstebilen kommer den 27:e efter dte är det happy ... days för pengarna som den inbringar, de 13,50:- som den kan vara värd
    Räcker nog inte till happy-days. Kanske happy hour
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 18:11:48 följande:
    Anonym(ny): jag hade ett konto utan bild på HP men fick inga svar öht. Men med bild får jag mycket mer respons:)) Jag svarar inte på folk utan bild men då kanske jag iof går miste om ngn speciell. Fast han jag ska träffa får jag bra magkänsla av så hoppas det fungerar:))
    Nyfiken fråga vanilla, varför hade du ingen bild från början? Många av de som jag har varit intresserade av (presentationstexten) har inte någon bild alls. Är det för att man inte vill bli igenkänd, är så himla snygg så man vill sålla bort så mycket som möjligt, eller är man inte nöjd med sitt utseende. Eller kanske något annat..
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 18:04:47 följande:
    Jag har inte haft problem pga barnen. Har 3st varannan vecka. Däremot vill folk ha nakenbilder :(( vilket känns otroligt oseriöst och kränkande...
    Det här är ju så himla sorgligt, tänk att vi har nått den nivån att man vill ha nakenbilder. En vän till mig säger att det är jättevanligt nu för tiden.

plötsligt känner jag mig så himla gammal och omodern
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-11-23 22:20:41 följande:
    kör du med ögonbindel? det funkade bättre för mig när jag använde det! o hörselproppar!
    Bra tips att använda sig av på dejt om man inte är så kräsen  
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-24 14:11:09 följande:
    Glädje58: Jag har ingen bild på HP pga det inte gick att lägga in från mobilen. Det gick dock på match Hahaha!
    I see....
  • Glädje58
    Soupy skrev 2011-11-24 23:36:36 följande:
    Alltså på HP verkar det finnas väldigt många "aktiva" profiler utan någon som helst presentation eller information. Jag har en teori om att detta är spionkonton som används när man inte vill lämna spår efter sin riktiga profil. Stämmer det grabbar? Glad
    Jag har en spionprofil på hp  Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!