• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-10 21:26:00 följande:
    Jag är så trött på att inte få svar. Så ibland skickar jag bara iväg ett meddelande att om hon är intresserad av mer kontakt så får hon gärna höra av sig. Dumt kanske.

Tänker att hon går in på min profil och kollar, hoppas på intresse. Men å andra sidan får jag skylla mig själv. När min presentation blir underkänd då och då, så börjar jag alltid med att skriva en ny idiot-presentation av ren trots. Sen ändrar jag den allt eftersom.
    Jag känner igen det där så väl... :(
  • Nicke
    Josun skrev 2012-02-10 21:29:22 följande:
    Känner också igen det där... Men har man gått så långt ska man nog ta en paus har jag insett för då har man inget att tillföra.
    På vilket sätt går man för långt?
  • Nicke
    Josun skrev 2012-02-10 21:34:30 följande:
    Om man ber någon annan maila en för att prata istället för att man själv först har något vettigt att komma med. Då tror jag att man har blivit för lat eller tappat lusten och borde kanske ta en paus i sökandet.
    Tappat lusten, absolut. Det är därför jag bara tittar nu för tiden.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-10 21:50:23 följande:
    Hallå! Har ni fest eller? Går hem ifrån typ tre timmar och har massa sidor att läsa ikapp
    Ja, värsta partajet!
  • Nicke
    takida skrev 2012-02-10 22:16:20 följande:
    Jag kan ju inte direkt påstå att mailen bara strömmar in till mig iaf, trots att jag är tjej. 
    Jag får inget. Det är inte så strömmande.
  • Nicke
    Niklas2k skrev 2012-02-10 22:24:32 följande:
    Jag får inget. Det är inte så strömmande.
    Ok visst, det kanske har kommit några mail från ett par jon som inte ens kan stava ordentligt. En del som verkar mindre... smarta också. Då kanske det är jag som inte svarar istället.
  • Nicke
    takida skrev 2012-02-10 22:26:51 följande:
    Ja det är det ju förvisso. Ett par mail i veckan i snitt kanske? Men kallar det fortfarande inte att det strömmar in mail..
    Eh, jag vill kalla det för ström. Det beror ju på vem man jämför med liksom.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-10 22:28:28 följande:
    Hmm vart ska jag leta och vilket nick? Kan skicka dej ett mail ;)
    Jag finns bara på 1 ställe just nu och där har jag inget abb. så jag kan ändå inte läsa det.
  • Nicke

Jag har träffat folk utan bild förr. Det har varit lite spännande.

• Nicke
    MammasNyaKille skrev 2012-02-11 00:45:47 följande:
    Dags att vakna upp alltså. Känns som det börjar bli dags att dra strået till stacken och lägga upp en bild för alla att se. För trots allt vill jag ju konkurrera, och om detta är det enda sättet så visst, försöka med ytan före djupet igen! :)
    Ja, tyvärr. Hoppas att din yta tilltalar då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!