Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nej men allvarligt talat! 10 sidor på mindre än ett dygn?!
    Innan sa jag att jag tydligen inte kan resa bort en helg för att det då är så mycket att hinna ikapp. Nu kan jag tydligen inte ens jobba

Biljard är klockrent! Det har jag sagt tidigare. Precis som Cosan sa finns det ypperliga möjligheter att se lite sexig ut då

Anonym (ny) skrev 2011-11-14 20:05:05 följande:
    även om man inte kan spela alls? haha ser bara framför mig hur jag missar, hur jag skrattar så tårarna sprutar och att jag blir illröd i ansiktet
    Äsch, jag kan inte heller spela. Men, jag kan böja mig över ett bord och svanka lite...det är huvudsaken
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 20:40:04 följande:
    biljard tror jag kan var en ypperlig första dejt. Det är roligt, man kan snacka, dricka lite alkohol om man nu vill d. O som sagt innan, svanka lite, puta med rumpan. Vad kan gå fel liksom:)
    Precis!
    Jag gillar dejter med lite aktiviteter. Bowling är också kul men inte lika sexigt

Sen menar jag så klart inte att man ska råporra men lite smakfullt sexigt är trevligt
    kristinah skrev 2011-11-14 20:45:39 följande:
    ok - en idé bara - några i Stockholm som vill ses över en öl eller två nångånng snart...typ innan jul?
    Biljard funkar också
    Men äsch! Stockholm!

Tacka vet jag Skåne :D
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 20:49:03 följande:
    aktivitetsdejter e bäst. Andra förslag är klättra, gokart, gå på nån stadsvandring.
    Fler förslag?
    Åh gokart, f*n va kul! Det ska jag minsann föreslå nångång.
    Tipsrunda kan vara kul, tycker iaf jag.
    Smecker skrev 2011-11-14 21:25:05 följande:
    Snacka för dig själv! Vad är det för fel på råporra?! Oskyldig
    Råporra är så klart helt okej. Men kanske inte mot ett biljard bord, i en offentlig lokal på första dejten?! Eller är jag känslig nu?
    Smecker skrev 2011-11-15 08:51:40 följande:
    Om du går på stan och det kommer fram 50 killar varje dag och försöker prata med dig, ställer sig in your face och pockar på din uppmärksamhet, så dröjer det bara så länge innan du till slut börjar sätta upp handflatan i ansiktet på dem innan de ens öppnat munnen. Det kallas självbevarelsedrift, inte dissande.

Om du däremot har en urvalsprofil av karaktären afrikan, 168-171cm lång, väger 64-69 kg med 11-13% kroppsfett, har en ingenjörsexamen i ventilationsteknik med 7 års arbetslivserfarenhet och en kuk på 21-23 cm som kan citera Shakespeares Henry V utantill (jag vet, jag vet, "kukar kan inte prata".. "den prata med miiig") plus att du är nedvärderande mot de som inte till 100% uppfyller kravmallen, DÅ börjar vi prata om dissande..
    Hahaha
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-15 09:06:56 följande:
    Haha. Vad roliga ni är.

Det ligger faktiskt någon sanning i det.

Jag är ganska ny på detta.

Undrar. Den där pannkakan, är det något fel på den sidan idag?

Kommer inte in...
    Japp där är nåt fel idag

Alltså mina vänner, tro det eller ej, men det verkar som att jag ska på dejt i veckan. Detta är chockerande nog men som grädde på moset är det dejt med en man som har barn Förvånad.

Jag vet inte riktigt vad som hänt. Jag har ju varit så rädd sedan händelsen i somras och nobbat till höger och vänster. Men så dök denna envisa man upp och väckte ett intresse. Vi har dessutom bara pratat i knappt en vecka.
    Jag har inte helt sagt ja ännu...jag fegar fortf. Men jag vill ju egentligen..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!