Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
jo jag vet! dumt av mig att ens tänka det då jag verkligen gillar denna kille!
jo jag vet! dumt av mig att ens tänka det då jag verkligen gillar denna kille!
Andra dejten om några timmar
Vi snackar flera timmar på msn varje kväll så det ska bli intressant att se hur det blir när vi ses.
Jag vet inte men det är nog att man varit tillsammans så länge med någon annan förut och vi hade barn och allt ihop. Jag kan tycka att det är svårt ibland att hitta samtalsämnen, bara för att man är så van att prata "vardag" med x:et förut.
Känns som om man blivit helt stel gällande vad man snackar om med folk???!!
Han har inga barn sedan tidigare vilket jag tycker är bra för när jag dejtat folk med barn så har det liksom blivit att man snackar om barnen ändå och det vill jag inte. Vill ju inte BÖRJA ett förhållande med att snacka barn!

visst kan man få allt på 1-2 dejter men det jag menar är att man kanske inte kan förvänta sig det. Har man tur så blir det fullträff på alla sätt och vis direkt.
blev ingen dejt i går men vi träffades på krogen istället. En bra kille. Han sa dock att han redan är kär i mig...shit! Blev lite rädd då jag inte riktigt vet vad jag känner. Vill lära känna honom mer men jag har absolut inte såna känslor. Jag tänker på honom och känner att han verkar vara en bra person!!
men hur sköter man detta på ett bra sätt när han redan har så starka känslor och jag inte känner för att kasta mig in i nåt (vilket jag sagt åt honom) utan vill verkligen ta det piano då jag för det första har 2 barn men för det andra inte separerade för allt för länge sen så jag vill inte göra nåt förhastat för att jag liksom behöver närhet eller så. Speciellt inte när han nu har känslor på riktigt, det vore ju taskigt.
) skrev att han vill ha barn, hus, resa och allt med mig.