Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

jo jag vet! dumt av mig att ens tänka det då jag verkligen gillar denna kille!

• Anonym (ny)

Andra dejten om några timmar
    Vi snackar flera timmar på msn varje kväll så det ska bli intressant att se hur det blir när vi ses.

Jag vet inte men det är nog att man varit tillsammans så länge med någon annan förut och vi hade barn och allt ihop. Jag kan tycka att det är svårt ibland att hitta samtalsämnen, bara för att man är så van att prata "vardag" med x:et förut.

Känns som om man blivit helt stel gällande vad man snackar om med folk???!!

Han har inga barn sedan tidigare vilket jag tycker är bra för när jag dejtat folk med barn så har det liksom blivit att man snackar om barnen ändå och det vill jag inte. Vill ju inte BÖRJA ett förhållande med att snacka barn!

• Anonym (ny)
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-12-03 16:30:54 följande:
    Ok, nu när det ändå pratas om snusk

Jag har börjat snacka med en kille på msn, som verkar trevlig. Vi var båda ute igår (inte tillsammans) och således lite småbakis idag på morgonen. Sen började han skriva sådär lite lagom snuskigt, vilket jag tycker är ok. MEN man undrar ju ändå om det då är någon seriös person eller någon som bara vill....ja ni vet. För övrigt verkar han både seriös och normal. Men vad tor ni. Är det vanligt/ok att börja prata snusk efter bara några dagar med någon man aldrig träffat och ändå vara seriös??
    jag måste nog säga att jag har lite svårt för de som börjar snacka sex tidigt. Visst är sex absolut väldigt viktigt i ett förhållande men när det snackas sånt direkt så känns det som fokus ligger på det och inte på personligheten. För min del går det bort...
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-03 16:46:14 följande:
    Jag är precis tvärtom.. fast det kanske beror på att jag söker någon med snuskig personlighet? Sex är väldigt viktigt i ett förhållande så jag söker någon som har en laidback inställning till det och kan prata om det likväl som annat. Allt bör inte handla om sex, men kan man inte vara lite fräck med en ny spännande människa så går det bort.
    ja då är vi olika. jag har inget problem att snacka om det men jag vill inte snacka om det på första dejten. jag vill lära känna andra sidor av personen först.
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-03 16:56:29 följande:
    Jag är intresserad av ALLA sidor hos en person, och det från början. Men så är jag lite mer krävande på vissa punkter, det är slöseri att spendera tid med en person där det ändå inte kommer att funka i längden.
    absolut. så är det helt klart. men för mig är inte sex det absolut viktigaste i förhållandet även om det är viktigt såklart. därför så känns det som om andra sidor är viktigare att utforska först för mig. Kan inte få allt på bara 2 dejter liksom
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-12-03 17:10:26 följande:
    Träffade precis min dejt.. Det kändes totalt fel, störde mig på honom utan kom direkt anledning.. Han försökte sitta nära och klappade på mig ibland. Hade jag varit förtjust så hade der varit charmig men väntade bara på att Han skulle åka. Han tyckte der var jättetrevligt och ville ses igen. Känns så pinsamt eftersom vi pratat så mycket. Hur säger man upp detta på ett snällt sätt?
    känner igen det där. att man snackat mkt o det känns bra på nätet o sen irl så är det tokfel!!! Jag har bara sagt som det varit, att det inte kändes helt rätt och hoppas han hittar nån annan i djungeln!
  • Anonym (ny)
    etanol skrev 2011-12-03 17:19:34 följande:
    Säg inte såååå....*suck* Det måste ha märkts tidigare, nånting som inte stämde på nätet. Ge mig nånting pretty pls with sugar on top Solig
    haha sorry så har jag varit på två dejter där killen verkade väldigt bra på nätet, såg inte nåt "bad coming" men tyvärr var det inte mkt som stämde när vi väl träffades sen...eller de var trevliga men inte mer...
  • Anonym (ny)

visst kan man få allt på 1-2 dejter men det jag menar är att man kanske inte kan förvänta sig det. Har man tur så blir det fullträff på alla sätt och vis direkt.

• Anonym (ny)

blev ingen dejt i går men vi träffades på krogen istället. En bra kille. Han sa dock att han redan är kär i mig...shit! Blev lite rädd då jag inte riktigt vet vad jag känner. Vill lära känna honom mer men jag har absolut inte såna känslor. Jag tänker på honom och känner att han verkar vara en bra person!!
    men hur sköter man detta på ett bra sätt när han redan har så starka känslor och jag inte känner för att kasta mig in i nåt (vilket jag sagt åt honom) utan vill verkligen ta det piano då jag för det första har 2 barn men för det andra inte separerade för allt för länge sen så jag vill inte göra nåt förhastat för att jag liksom behöver närhet eller så. Speciellt inte när han nu har känslor på riktigt, det vore ju taskigt.

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-04 10:29:30 följande:
    Igår kväll innan jag somnade fick jag ett sms där min "dejt" (eller vad han nu egentligen är, kanske skulle börja inse att det kanske är mer än bara en dejt Glad) skrev att han vill ha barn, hus, resa och allt med mig. 
    Borde kanske bli lite rädd, men det blev jag inte... blev endast glad!
    Å ikväll ska vi träffas igen Hjärta 
    mysigt!! hur länge har ni träffats nu?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!