Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-25 00:58:17 följande:
    Glädje58 skrev 2011-11-25 00:55:48 följande:
    Jag har en spionprofil på hp  Drömmer
    spionerar du mycket?
    Nej, det var min vän som tipsade mig om att gå in på hennes ex's profil. Jag ville ju givetvis inte blotta mig med min riktiga profil så jag skapade en ny. På kuppen så skrev jag en riktig rolig profil. Ja, raka motsatsen till mig skulle jag tro. Jag har i alla fall bara behövt använda den en gång.
  • Glädje58

Vad skönt att sitta framför dator en liten stund innan jag ska gå och lägga mig. Kom precis från badkaret där jag har tillbringat två timmar.

• Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-24 23:17:35 följande:
    Jag skulle kunna döda ( " ") för sex. 

Hur överlever ni utan? 

Sjuk fråga men jag är seriöst nyfiken. 

Det är bara att bita ihop och hoppas att det blir nåt framöver, som en hägring i öknen...  vatten  vatten  vatten... jag menar sex  sex   sex....
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-25 01:13:10 följande:
    ah mitt nät dog. och att surfa med en gammal mobil är ingen hit. jag utgår och kommer tillbaks imorgon. :) vatten och sex. can't live with out it
    and slow mobiles sucks...
  • Glädje58

Min väckarklocka väckte min nu. Jag har lovat att väcka min vän som måste upp nu. Hon har ett viktigt prov hon ska göra i dag.

Vakna nu för tusan! jag vill gå och lägga min igen... jag ska jobba natt senare idag. 

• Glädje58

Äntligen vaknade hon  Glad  Det tog bara 50 minuter denna gången att få henne väckt. God natt på er, nu går jag och lägger mig igen... Zzzzzz......

• Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-25 09:22:48 följande:
    Okaj då rullar den här tjejen mot stockholm ska bli urspännande med en vattenskadad mobil (VARFÖR ta med den in i duschen liksom?) alltså. Inte in i duschen, men i duschrummet. Eh. EH. Ja, nervös var det ja. Tur jag har två reservmobiler med mig. Liksom bara utifallatt.

Jaja. Hur svårt kan de va

När man är kär så tänker man inte så förnuftigt, annars skulle vi aldrig bli ihop vi människor.

Fick du igång den lilla spionkameran jag skickade till dig, som skulle monteras på skjortan och ser ut som en liten knapp. Vad spännande att vi på tråden sedan kan följa er helg tillsammans live och med möjligheter att kommentera vad som händer  
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 13:42:18 följande:
    hihihi hade varit skoj med spionkamera
    Ja, sen en liten hörsnäcka i örat på färsking så vi kan ge lite galna tips  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 13:42:18 följande:
    hihihi hade varit skoj med spionkamera
    Är du redan uppe h?
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 13:50:57 följande:
    mmm tyvärr, har inte vant mig vid att sova på dagen, vaknade att jag behövde gå på toa efter 4 timmar sömn sen kunde jag inte somna om
    Vad jobbigt. Själv äter jag frukost nu eftersom jag var tvungen att gå upp klockan sex och försöka väcka en vän till mig. Sen somnade jag om vid sju och gick upp tolv. Men du skulle inte jobba natt så länge till va?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!