• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-11 12:20:29 följande:
    Jag har funderat på det där med bild. Jag har valt att inte ha en officiellt i tråden. Men sen vi startade den anonyma tråden så skulle jag ju kunna visa hur jag ser ut där om det är nån som skulle vara intresserad förstås... annars så verkar ni ju kunna få ett ansikte på mig den 17:e mars. 
    Om jag inte fegar ut och bär mask hela kvällen
    Klart att du ska visa bild! :D
  • Nicke

Psykologerna säger ju bara sånt jag redan vet.. men det är skönt att ventilera ibland.. men så har man ju FL också

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-11 13:35:13 följande:
    Ja, FL hade jag verkligen behövt då
    mm bra att du har det NU då.

Min psykolog är bra. Vi ses varannan vecka ungefär. Jag pratar mycket om livet och vad som händer just nu och han lyssnar. Han kommer också med rätt bra input men jag håller inte alltid med.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-11 13:45:04 följande:
    Vad sägs om att skippa festligheterna den 17:e och så har vi lite djupa diskussioner hos Legacy istället?  Skrattande
    De kan nog bli djupa även om det är fest ;)
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-02-11 17:47:58 följande:
    Varför åkte man inte till Peace & love som man tänkte i år. Missade Deadmau5 men även Journey

" target="_blank">

Tja, P&L 2012 har ju inte varit än?
    Jag var där 2011.
  • Nicke

Jag är bara blyg när det handlar om tjejer. Lyckas alltid bli vän med en bunt killar på festivaler eller på kryssningarna. Tjejer brukar jag dissa totalt.. idiotiskt. Missade ett par chanser på förra kryssningen när jag tänkte efter i nyktert tillstånd.

• Nicke

Jag sitter hemma. Har barnen jämna veckor. Ungarna sitter här runt mig och hostar mig i ansiktet. Perfekt lördag.

• Nicke

Vi har precis tryckt i oss allt godis. Ska snart kasta alla i säng.. men ja, det är lördag, ingen brådska.

• Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-11 20:59:48 följande:
    Har ingen utbildning av en anledning, kan absolut inte plugga Gick absolut inte ur högstadiet ens med godkänt i alla ämnen haha, gymnasiet är bara att glömma, en vecka sen börjadet jag jobba i stället
    Du började att jobba? Dåså. Vad är problemet?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!