Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-01 22:35:48 följande:
    Legacy skrev 2012-03-01 22:30:16 följande:Så kör man windows 8 och internet Explorer 10 nu då phew höll på att ta livet av mig en stund när jag inte kunnat använda datorn på nästan en timme Måste bara nämna det att familjeliv.se är som en bäver på uppåtjack med internet Explorer 10 jälar vad fort allt går!

Hahaha alla killars dröm Alltså bäver på uppåtjack... Förlåt kunde inte låta bli *trött*
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-01 22:38:02 följande:
    Vanilla, lycka till! Hoppas det blir både dejt o gos då för din del :)

...trots att jag eg inte fattar varför du är nervös. Eller pratade ni inte alls m varandra sist ;)?

Jodå, vi både pratade, dansade pussades och ja *piiiiip* och sen stannade han på kaffe morgonen efter innan jag var tvungen att gå och jobba
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-01 22:56:07 följande:
    Ja vi är nog två va hahahahaha jag garvade så hårt när jag såg det där jag hade en aning om att någon skulle spåra ur men inte så hårt ändå

Ska jag skicka inbjudan till festen till honom privat kanske?  

Do it!!!
  • Vanilla ice queen

Skriv att han kan få sova sked med sin hund i en skogsdunge någonstans om det skulle bli för slampig stämning för honom på festen. Ja, och han behöver inte vara orolig. Ingen i tråden gillar SM med hundar (vad jag vet iaf...)

hahaha fy vilken låg humor jag har nu Har kolhydratsboostat morgondagens löprunda med smågodis här på kvällskvisten

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-01 23:09:18 följande:
    Jag skrev i hans gästbok helt enkelt och frågade

----------

hej! Du måste hjälpa oss reda ut en sak, vilka är liksom inte luder i tråden och vilka är det? MVH en mycket förvirrad tjej-91

--------

Hahaha gött! Spänande, fast han vågar nog inte svara.
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-01 23:56:09 följande:
    Säg inte att ni har haft sex med någon... nu blir jag besviken på er...

*stirrar skamset på tårna*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!