Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Han kanske också har förändrat sig, vem vet. Det är väl rätt så typiskt när man inte har setts på många år. Man tror att utvecklingen av kroppen har stannat upp bara för att man inte har setts under tiden. Även ens personlighet kan vara helt annorlunda.

• Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-25 14:46:41 följande:
    Tick tack tick tack tick tack
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-25 16:57:15 följande:
    ...Så det blir väl sista jag hinner logga idag. Spionkameran är monterad, och mikrofonen med Glädje åhåj ja Niklas kan alltså se vad vi skriver? aj då    Foten i munnen hahaha    
    Ha det så härligt nu ni två Solig
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-25 16:57:15 följande:
    jag är installerad i stockholm. Körde ... rätt! och hittade en parkering för 40 kronor till på måndag vid 9 på kungsholmen (eller vad det nu heter)

ärligt? Betalar man typ inget för parkering i stockholm? Hemma hade det kostat minst 300  
    Om du har möjlighet färsking, skulle du kunna tänka dig att köpa några parkeringsbiljetter billigt åt mig som jag kan använda här i gbg. Jag håller med dig om att det är jäkligt dyrt att parkera i göteborg.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 18:54:23 följande:
    Niklas: Har ni inte träffats än? Jag trodde ni var i full gång med dejten:))

Det trodde jag också. Hoppas nu bara inte att färsking har åkt fel och har nu råkat ringa på hos någon annan kille.
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:48:35 följande:
    Nej men såååå vackert mail jag fick

Vid närmare granskning av frökens sida då har det framkommit att fröken behöver betala sk vackerhetsavgift enl paragraf 173336 i skönhetsskattelagen....sänder mitt kontonummer om en tid så kan fröken betala tex halva sin förmögenhet och lön till mig så lovar jag att jag ska göra allt för att få ett så vackert liv i som bara jag kan i vinter,tänk att slå in fina julklappar till mej själv somfröken har betalt dyrt för, älskar möbler av Jacobsen och Wegner tex....Mums....*ler*

Med Vänliga Hälsningar

Din

SoloVår

Det där ska du nog ta med en nypa salt. För det är ingen som har kontaktat mig ang skönhetsskattelagen och bett mig betala in någon avgift.
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 21:55:04 följande:
    För allas info så har jag en date på söndag;)

Herrejävlar va många som ska dejta nu för tiden. Är det en ny person du ska träffa?
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:58:36 följande:
    Ajdå! Du menar att det kanske är ett sånt där nigeria-brev typ?! Obestämd

Kanske. Sen det där med sol och vår... det låter skumt. För nu är det höst och regnigt.
  • Glädje58

Det verkar som jag kommer skriva mitt 3000:de inlägg i natt. På drygt ett år. Undrar hur mycket tid jag har lagt ner på fl egentligen?

3000 inlägg x 5 minuter = 15000 minuter = 250 timmar = drygt tio dygn... helt okey Glad

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 22:33:04 följande:
    Ja? Nä, inte menar du att du skulle haft nåt roligare för dig Flört... men grattis till ditt 3000:de inlägg Glad
    Men hur ser man hur många inlägg man gjort?

Jag läste igenom alla trådar som fanns på forumet och räknade sedan ihop mina inlägg
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-11-25 22:35:16 följande:

Jag läste igenom alla trådar som fanns på forumet och räknade sedan ihop mina inlägg

Eller ja, så var det nog inte... Gör så här, klicka på din "Hem-knapp", den med symbolen av ett hus. Där står det när du blev medlem, senast inloggad och hur många inlägg du har gjort
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!