Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-15 15:04:47 följande:
    klart att du ska gå på dejt heja heja dej lycka till
    Ja jag får väl samma lite mod
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 16:04:13 följande:
    Japp dejten är bokad! 

Och varje gång så finns hoppet där.... men vi får väl se...

Ojojoj.. nu har jag till och med lite bråttom... uppdatering kommer senare Drömmer 

Till er som funderar på om ni ska gå på dejt eller inte. Klart ni ska!!!! Glad 
    Lycka till!
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 16:17:04 följande:
    Nu skriver jag igen och behöver lite råd :). Pratade med en kille rätt länge på en dejting sida, träffades förra helgen och hade riktigt trevligt. Det slutade med att han sov över och han var jätte gullig på morgonen. Sen hördes vi knappt efter det, jag skickade typ två sms och han svarade jätte kort på båda. Men nu helt plötsligt när set varit tyst i 6 dagar får jag ett långt sms, där han berättar att han bl.a. Läst ut en bok jag tipsade om och sen ställde han massa andra frågor. Nu hade jag ju helt kopplat bort honom då det varit tyst så länge och någonstans undrar jag om han kanske bara vill hålla kontakten för att få sex i framtiden. En annan säger att han kanske haft fullt upp i sitt liv och därför inte hört av sig. Är det normalt att inte höras på så länge om man är intresserad?
    Jag tycker 6 dagar är alldeles för lång tid att inte höras. Jag skulle själv aldrig vara tyst så länge om jag var intresserad. Men alla är vi olika och det kanske helt enkelt är så att han inte riktigt tänkt på att höra av sig även om han tycker att du är intressant.
    Men för mig hade det inte funkat oavsett för en så frånvarande man hade inte intresserat mig
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 23:22:14 följande:
    Nu känner jag mig som värsta boven... det där togs inte emot så värst bra... hatar att dissa folk! 
    Det ska du inte göra. Folk som är raka och ärliga får all min respekt! Mycket lättare att släppa nån när man får ett rakt besked än att släppa nån som liksom försöker gliiiida iväg genom att inte höra av sig eller inte svara när man hör av sig.
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 23:49:19 följande:
    Jo, men jag vill verkligen inte såra NÅN! Vilken känsloblandad kväll det blev... ledsen för att behöva dissa och hans reaktion och glad över nya dejten ikväll... som var så trevlig och som hör och häpna fick mig känna lite pirr, speciellt nu lite senare då han skickat söta sms och ringt 2 gånger Glad

Men så börjar dumma jag helt plötsligt tänka på karma och känner "fan, nu har jag dissat och sårat nån... så då kommer det slå tillbaka på mig och jag kommer så småningom bli dissad i retur" Suck så dumt och jag irriterar mig på mig själv.

Får väl försöka ta och sova nu iallafall...  godnatt tråden och TS! ( Och jag hoppas att du samlat tillräckligt med mod för att ta dig iväg på din dejt, för du hade väl nån dejt eventuellt på G?)
    Så gullig du är! Så snäll du verkar.
    Ibland måste man såra människor även om man inte vill. Men detta du gjorde sårar mindre än om du drar ut på det och träffar honom fast du inte vill.
    Nej, njut nu av dejten du hade idag och det sköna lilla pirret. Det förtjänar du!

Och ja, jag tror jag samlat på mig tillräckligt med mod. Hade en tjejkväll ikväll och blev rejält peppad av mina vänner.

Sov gott!
    Niklas2k skrev 2011-11-15 23:53:19 följande:
    Men det var ju bra karma att säga som det var och inte dra ut på något och låta honom hoppas? Typ..
    kristinah skrev 2011-11-15 23:59:50 följande:
    Fast min diss var inte för att där inte fanns nåt mellan oss...utan pga att det var krångligt rent praktikskt att få ihop det...

så det blev sorgligt för oss båda
    Sånt är verkligen riktigt trist!
    Lilly11 skrev 2011-11-16 00:10:36 följande:
    Här var det så sorgligt nu att jag nästan börjar gråta......
    Va?!
    Lilly11 skrev 2011-11-16 00:20:43 följande:
    Ja, här i tråden alltså. Dissa eller bli dissad....lika tråkigt båda två....sorgligt....*snyft*
    är det detta öde som väntar en stackars nybliven singel....
    Jaha, trodde det hade hänt nåt.

Nej det är inte så deppigt tycker jag   Och ja, som nybliven singel lär du få gå igenom detta nån gång...och det är helt okej...för det fixar du
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-16 00:37:15 följande:
    Jag har väldigt ovanligt efternamn..

Borde man skaffa en hemlig dejt telefon??

Menar så man slipper bli stalkad efter dejterna om det känns fel?
    Jag lämnar ut mitt nr men jag har hemligt nr. Skulle inte ge ut mitt nr lika lätt (är iofs väldigt reserverad ändå) om det inte var hemligt..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!