Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 23:49:19 följande:
Jo, men jag vill verkligen inte såra NÅN! Vilken känsloblandad kväll det blev... ledsen för att behöva dissa och hans reaktion och glad över nya dejten ikväll... som var så trevlig och som hör och häpna fick mig känna lite pirr, speciellt nu lite senare då han skickat söta sms och ringt 2 gånger
Men så börjar dumma jag helt plötsligt tänka på karma och känner "fan, nu har jag dissat och sårat nån... så då kommer det slå tillbaka på mig och jag kommer så småningom bli dissad i retur" Suck så dumt och jag irriterar mig på mig själv.
Får väl försöka ta och sova nu iallafall... godnatt tråden och TS! ( Och jag hoppas att du samlat tillräckligt med mod för att ta dig iväg på din dejt, för du hade väl nån dejt eventuellt på G?)
Så gullig du är! Så snäll du verkar.
Ibland måste man såra människor även om man inte vill. Men detta du gjorde sårar mindre än om du drar ut på det och träffar honom fast du inte vill.
Nej, njut nu av dejten du hade idag och det sköna lilla pirret. Det förtjänar du!
Och ja, jag tror jag samlat på mig tillräckligt med mod. Hade en tjejkväll ikväll och blev rejält peppad av mina vänner.
Sov gott!