Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2011-12-05 12:32:55 följande:
    Drykt när det är nån som inte riktigt kan släppa!! Har varit i samma sits som du och det ända som hjälpte för mej var att bryta helt.

Ang. inseminationen, Go for it! ;)
    Min yngsta är gjord i danmark och det är så underbart!! :)
    Ville bara säga det!   
    Jag har sagt att har jag inte träffat någon när jag är 30 så åker jag. Så det är ett tag till
  • apsolut

Nu har jag blockat exet på fb, raderat hans nummer... Bilderna klarar jag dock inte att radera då han står för många fina minnen i livet. Men nu känns det bra. Det som har varit värst är ju numret. Jag skrev det på en lapp och la det långt ner i en låda med massor av jobbiga saker ovanpå. 

Nu har jag inte hört av honom på några dager och redan känns ångesten mycket mycket mindre.

Det känns bra!

• apsolut

Vad snälla ni är allihop

Jag får nog erkänna att jag levt i min lilla drömbubbla om att allt ska bli bra mellan oss igen, jag har velat att han ska vara allt det han inte är. 

Någon frågade varför jag gillade honom. Och ja det är ju det, vad gillade jag egentligen?
    Det är ju svårt att visa upp de ljusa sidorna när man skriver av sig om det dåliga. Men visst har han varit bra också.

Han har alltid ställt upp, bjudit till, aldrig sagt nej till mig, ringt och visat att han funnits där. Jag har aldrig sett honom titta på en annan tjej när han har varit med mig och de där spontana pussarna och kramarna var så gudomligt sköna. Jag är nog också lite udda och han har accepterat mig för den personen jag är (även om han också utnyttjat det). Vi har varit superbra vänner, haft underbart sex och har haft fantastiskt roligt då vi delar ungefär samma intresse. Enkla saker har roat oss båda till max och det är det jag har uppskattat.

Hade han bara brytt sig om mig så som han brydde sig om bilar och prylar, och kände samma kärlek för mig som han gör för de och till sig själv så hade vi haft ett perfekt förhållande. Men tyvärr är det inte så och det har stört mig.  Det har gjort riktigt ont när han har kapat allt som om det inte varit något värt, med tanke på hur nära vi verkligen har stått varandra. Varje dag från det att vi fick kontakt (på nätet).

Buhu :p

Men som sagt. Nu är det ett minne blott. Jag får helt enkelt acceptera att det inte är han som är min drömprins  

• apsolut
    starchild81 skrev 2011-12-07 17:39:30 följande:
    oooja det skall vi ha e på g dit nu :) blir lite vin, kex, briostar o vindruvor + en massage hon råkade hitta mitt intyg från axelssons... Farligt att städa och glömma bort att stoppa undan viktiga intyg morr.. Tror dock jag kommer att få en trevlig kväll/natt ;)
    Lycka till!!
  • apsolut

Vad gör alla ikväll? Här är ju så tyst!! Dejtar alla!? ;)

• apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-12-07 17:55:00 följande:
    Ska på dejt om en halvtimme.
    Fattar inte, gillar ju honom som det känns nu. Är ju tredje dejten ikväll. Känns som om detta är liksom avgörandet om jag ska fortsätta träffa honom eller inte. Har ju varit på två dejter innan. En promenad och en dejt på krogen. Första kändes jättebra, andra lite mer tveksam men då var jag ju ute med polarna och dessutom lite full Det kändes ok men inte sådär superbra som jag hade tänkt mig!

Ikväll ska vi gå på restaurang som jag nog berättat och då borde man märka om det är trevligt och ok att sitta och snacka några timmar eller om det blir jobbigt. Eller vad tror ni?

Jag är så jävla rädd att träffa nån ny, inleda en ny relation. Har alltid varit det!! Så samtidigt så vet jag ju att detta är "normalt" för mig, att känna mig lite osäker. Haft två längre förhållanden innan och då blev jag också osäker från början och sedan hade jag en svacka igen efter ca 2 månader. Jag tycker det är sååååå jobbigt att lära känna en ny person på detta plan. Inte som kompis utan som en partner! Förstår inte varför.
    Jag känner ju att jag är helt över mitt x så det är ju inte nåt sånt, bara jobbigt helt enkelt.
    Är såååå nära och ringa och ställa in dejten men samtidigt vet jag ju att det inte har med HONOM att göra utan med MIG. Så om jag ställer in denna dejt så kommer samma problem komma nästa gång eller med nästa kille...bara att bita i det sura äpplet och gå liksom eftersom han är väldigt trevlig.

Tror också jag blir lite stressad eftersom han sagt att han reda är kär, vilket jag INTE är, även om han naturligtvis på nåt sätt gör mig glad!
    Du verkar väldigt tveksam

Hoppas att det går bra på dejten
  • apsolut
    NatalieH skrev 2011-12-07 17:55:21 följande:
    Här bakas det pitabröd som ska ätas till middag :)

Men hoppas övriga är på dejt :)  
    Ååh är det svårt att baka sådana?
  • apsolut

Jag reggade mig Zoosk..... Är det något bra?

Bytte för övrigt bilder på HP och fick en drös med besökare men inga mail. Thank you Obestämd 

• apsolut
    Anonym (ready) skrev 2011-12-08 10:49:41 följande:
    Jag har fått kontakt med 2 killar till på HP, och det är vänskapsrelation.. så har lagt in dem på FB... eftersom jag inte har skype eller msn.. som de frågar efter..

Men guuuud, jag längtar till lördag, min Dejt...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!