Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ang. inseminationen, Go for it! ;)
Min yngsta är gjord i danmark och det är så underbart!! :)
Ville bara säga det!
Nu har jag blockat exet på fb, raderat hans nummer... Bilderna klarar jag dock inte att radera då han står för många fina minnen i livet. Men nu känns det bra. Det som har varit värst är ju numret. Jag skrev det på en lapp och la det långt ner i en låda med massor av jobbiga saker ovanpå.
Nu har jag inte hört av honom på några dager och redan känns ångesten mycket mycket mindre.
Det känns bra!
Vad snälla ni är allihop
Jag får nog erkänna att jag levt i min lilla drömbubbla om att allt ska bli bra mellan oss igen, jag har velat att han ska vara allt det han inte är.
Någon frågade varför jag gillade honom. Och ja det är ju det, vad gillade jag egentligen?
Det är ju svårt att visa upp de ljusa sidorna när man skriver av sig om det dåliga. Men visst har han varit bra också.
Han har alltid ställt upp, bjudit till, aldrig sagt nej till mig, ringt och visat att han funnits där. Jag har aldrig sett honom titta på en annan tjej när han har varit med mig och de där spontana pussarna och kramarna var så gudomligt sköna. Jag är nog också lite udda och han har accepterat mig för den personen jag är (även om han också utnyttjat det). Vi har varit superbra vänner, haft underbart sex och har haft fantastiskt roligt då vi delar ungefär samma intresse. Enkla saker har roat oss båda till max och det är det jag har uppskattat.
Hade han bara brytt sig om mig så som han brydde sig om bilar och prylar, och kände samma kärlek för mig som han gör för de och till sig själv så hade vi haft ett perfekt förhållande. Men tyvärr är det inte så och det har stört mig. Det har gjort riktigt ont när han har kapat allt som om det inte varit något värt, med tanke på hur nära vi verkligen har stått varandra. Varje dag från det att vi fick kontakt (på nätet).
Buhu :p
Men som sagt. Nu är det ett minne blott. Jag får helt enkelt acceptera att det inte är han som är min drömprins
Vad gör alla ikväll? Här är ju så tyst!! Dejtar alla!? ;)
Jag reggade mig Zoosk..... Är det något bra?
Bytte för övrigt bilder på HP och fick en drös med besökare men inga mail. Thank you
Snygg bil!