Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2011-12-01 18:22:25 följande:
    fast det verkar ju onekligen svårare att få dejter om man inte skriver presentationer av det slaget... vore intressant att göra ett litet experiment, ha samma bilder men skriva totalt olika presentationer och mäta utfallet i antal mail.
    Berätta gärna om utfallet, för jag spyr nästa gång jag ser en presentation på "en käck och positiv tjej som gillar skogspromenader och picnic vid havet, men inte hittat den rätte än, hihi".
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 18:52:42 följande:
    Haha, behövs inte Men jag tycker ju ändå att jag borde ha med mig lite vett och kunskap.
    Vad var du nu, sa du? Relationsexpert? Ge dig. Jag är en jävel på att hjälpa andra människor, men tror inte jag är lika bra på att hjälpa mig själv. Det är så världen funkar, lika bra att vänja sig.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 18:57:43 följande:
    Vill inte vänja mig för så vill jag inte ha det

Du är en jävel på att hjälpa andra människor?
    Du kan lika gärna vänja dig vid att du inte är bäst på allt

Ja det är jag, jag hjälper gärna min omgivning med min kunskap och min förmåga. Och andra med, i den utsträckning jag förmår. 
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:13:47 följande:
    Skulle jag be någon komma hem efter att ha träffats några gånger så skulle det vara för att hon kanske vill smaka på lite dansk påläggschoklad. Fast nu är jag inne på sista paketet så tiden är begränsad. Snart är de slut.
    .............................................................................................................................!

(I mitt huvud svarade jag något HELT annat - som skulle fått FLs censur att brinna upp inifrån - om varför jag skulle be någon följa med hem efter att ha träffats några (några?! en räcker mer än väl) gånger..)

• Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:20:04 följande:
    Jag är inte bäst på allt. Jag är ganska dålig på att backa med släp t.ex
    Now we're talking.. sånt brukar jag iofs få hjälpa tjejkompisar med Tungan ute

Att erkänna att man inte är bäst på allt är första steget i tolvstegsprogrammet. Starkt jobbat!
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:21:41 följande:
    Ja det tror jag verkligen han skulle tycka om. Men om man ses, umgås, hittar på saker och kelar. Är man då vänner?  Är det inte då man dejtar?
    Nu utgår jag bara från hur jag själv tänker, men måste man sätta en etikett på allting? Är det viktigt vad man kallar det?
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-01 19:23:44 följande:
    du skulle ha gilalrtmin gamla -
     där skrev jag att jag att det var alldeles för länge sen jag fått hångla, och att det banne mig var på tiden
    Så skall det se ut.. fjomparna med sina skogspromenader och Mount Everest kan slänga sig i väggen. Det gäller att gå direkt till essensen!
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:27:00 följande:
    Nej det måste man väl inte men om han säger att han vill ha kvar mig som vän så länge för att det eventiellt skulle bli nåt mer framöver så förstår jag inte riktigt vad han vill?! Och ja jag ska fråga honom.
    Har du bråttom någonstans? Om inte, och om du är intresserad, ta det bara lugnt och se vart vindarna för dig. Om du inte orkar är det en annan femma, då får du utgå från det istället.

Jag vet, jag är jävligt jobbig med mitt "go with the flow"  
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:25:44 följande:
    Vad är nästa steg i detta tolvstegsprogram?
    Jag vet inte, komma ihåg saker är inte min starka sida. Skall hämta fusklappen, den ligger i jeansen.

... som ligger i tvättmaskinen.. fan.. Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:34:07 följande:
    Ja usch ja, jag har alldeles för mycket kontrollbehov :-S Jag vill ha koll på saker och ting.
    Kontroll är en illusion, det enda du kan kontrollera är dig själv och knappt ens det. Fast det vet du redan.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!