• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-02-29 20:48:18 följande:
    Bara de mest uppenbara. Du klarar dig, förutom din irriterande ovana att använda "o" istället för "och" samt "oxå" istället för "också". Men det går bra om jag kisar lite när jag läser.
    det skriver jag bara för att jag är lat, så fortsätt du att kisa{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Och bara så ni alla vet så kommer jag fortsätta hänga här i tråden, mig blir ni inte av med så lättFlört

• takida
    Smecker skrev 2012-02-29 21:07:06 följande:
    Det är inte officiellt förrän du gift dig, tills dess får du vara kvar.
    Då lär jag vara kvar längeGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-02-29 23:51:50 följande:
    Kostymnissar gör det inte för mig... 
    Precis vad jag alltid har sagt, men här sitter jag o har fallit för en kille som är kostymnisse ut i fingerspetsarna. Så det kan gåFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-29 21:22:00 följande:
    I sure hope so
    Ojoj!:)
    Smecker är snäll och han gillar migGladTungan ute
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-01 00:13:26 följande:
    Jo, gå kan det. Ett gammalt ex var kostymnisse iallafall under arbetstid... men det där som får reptilhjärnan att vakna hos mig kommer inte fram på samma sätt med kostymnissar.. har inte gjort hittills iallafall.
    Och det är där allt krånglar till sig och jag går på nitar... för mitt förstånd och realistiska tänk försvinner "out the door"  typ
    Jag har aldrig ens varit i närheten av att dejta nån som ser ut som en badboy, inte har någon vart en badboy heller.  Inte den typen av killar som dras till mig uppenbarligen, men lika glad e jag för deFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-29 23:59:40 följande:
    Jag gillar kostymnissar
    Och mumintrollFlört
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-01 00:23:02 följande:
    Ja, var det!
    Jag vill bara hitta en seriös, omtänksam och fin kille... så är det egentligen!
    vilket du också kommer att göra{#emotions_dlg.flower}
    och bara så du vet så har jag letat länge, länge och kysst många grodor på vägen
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-01 20:13:09 följande:
    Jag är här I morgon kör jag över sjukligan till deras far och jag ska äntligen få ta en löpruna och jobba. Sen blir det nog en sväng på krogen också
    Jag har varit ute o sprungit idag, så jäkla skönt att jag kommit igångGlad
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-01 20:28:47 följande:
    Antar att livet hunnit ikapp mig. Har inte bearbetat min separation ordentligt, eller avhoppet från församlingen, eller det faktum att jag inte har mamma eller släkten kvar längre pga avhoppet.

Och det faktum att min son som är autistisk har haft två jävliga dagar nu, vi har bara bråkat för han drar i varenda jävla tråd han kan nu när jag mår som sämst.

Att jag sen förut är i princip utbränd gör ju inte saken bättre. Redan varit sjukskriven för det i två omgångar...

Så, det är min klagovisa, jag orkar inte berätta mer...
    Tråkigt att höra att du har det tufft nuRynkar på näsan
    Men vad skönt att ha vänner att luta sig emot när man bryter ihop, jag hade aldrig klarat mig utan mina vänner när jag gick isär från exet. Och klaga får man göra när det är jobbigt!
    Styrkekram till dig{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!