Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-04-26 21:40:19 följande:
    Jag började i början av juni efter ha gjort slut med mitt ex. Hade då varit rökfri i ca 6 år.

Ja det är så det är tyvärr, tror aldrig att man riktigt kommer ifrån det där om man en gång varit en van rökare.
  • lemonina

Jaha vad ska vi prat om nu då? Vi måste nå ända fram till 30 000 hihi.Var är Fredrik montro han brukar alltid skriva en massa? Hallå Fredrik är du där ute?Skrattande

• lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:45:58 följande:
    Tror inte jag heller.
    Men nu är jag såååå kär och det är helt underbart
    Åh det är så underbart att vara kär. Tror nästan att jag kommer ihåg hur det känns. Bästa känslan! Glad
  • lemonina

Han borde raka sig! Men i och för sig sticks det nog inte så mycket när det är så långt.

• lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:48:12 följande:
    Han skrev att han inte skulle vara med i tråden längre. Efter det har det nog varit väldigt tyst från han tror jag.

Jaha det har jag missat. Obestämd Ska kika bakåt om jag orkar gå så långt.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-26 21:51:23 följande:
    Om en månad åker jag till Grekland, ska bli så jäkla göttGlad

Vart  i Grekland åker du?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-26 22:00:31 följande:
    Haha, ja du kan ju försökaGlad

Jag har inte full koll men tror jag ska till RhodosObestämdGlad
    Rhodos lovely. Var där 2010. Akta dig för Faliraki bara. Rhodos stad eller Lindos är klart bästGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 22:00:55 följande:
    Haha, har ägnat en stund åt att läsa ikapp. Tänkte kommentera en massa men tänkte att jag för ovanlighetes skull inte skulle spamma er med det. Verkar dock vara exat vad som behövs, skuttar väl tillbaka lite då... Skrattande
    Kanske det vi ska fördriva framfarten till nr 30 000 med hihi.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-26 22:09:45 följande:
    Tror jag var i Faliraki förra året, fan jag har noll koll. 
    Men en vecka med bara massa sol och bad kommer bli helt underbart, sonen kommer bli själaglad när jag berättar för honom att vi ska  iväg. Har tänkt att hålla mig till veckan innan med att berättaGlad

HAHA ok men det är superskönt att bara få ligga på en sandstrand och slappa. Speciellt som man verkligen behöver något att se fram emot när man pluggar så mycketGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!