Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-26 00:21:24 följande:
    Drygt 12000 inlägg såg jag nu... Skrattande

Har ju iof varit med snart 4 år. 

Då har vi ungefär samma takt du och jag Glad
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-25 16:57:15 följande:
    ...Spionkameran är monterad, och mikrofonen med ...
    Jag har fått lite gryninga bilder från färsking. Och det ser ut som de sitter i soffan och pratar. Tyvärr hör jag inget, så mikrofonen har nog ramlat av.
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-11-26 08:22:45 följande:
    Godmoron jävla lördag!

Kräks
    Vad är det som har hänt, eller inte har hänt?

God morgon kram Solig 
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-26 09:35:17 följande:
    ...Tillslut kommer du att hitta nån, har det hänt förr så lär det hända igen! Glad...
    Ska jag också vara lite neggo idag, så känner jag alltid när jag ovanstående fras "Visst, det tror jag också, tyvärr kommer det inte att hända förrän 2034 och då ligger jag på hemmet med liggsår"
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-26 09:35:17 följande:
    ... Enligt din och även min statistik tidigare så lär jag bli dissad eftersom jag nu fastnat....
    Hoppas det är du som jobbar på smhi, som levererar de felaktiga prognoserna. Och att din nuvarande prognos är helt fel :) 
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-26 10:24:35 följande:
    Ja jag är kvar i 08 området iallafall
    Kom tillbaka till göteborg nu, jag behöver dig...
  • Glädje58

Dagens tips kommer från frukostbordet. Köp inte andrasortering på knäckebröd. Det är ju för tusan bara småbitar i hela paketet.

• Glädje58

Det händer ju knappt något alls på hp för min del. Det är bara att inse att visa upp sitt rätta jag, inte var någon succé. Nu blir det till att skapa en ny profil nån gång i veckan och se om det fungerar istället.

• Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 15:06:36 följande:
    hur menar du? Med att visa upp ditt rätta jag? Vad annars ska du göra? Ljuga och vara oärlig, å få någon på kroken som inte är intresserad av DIG? Släpp inte drömmen, NÅGON kan och kommer antagligen att älska dig för precis den du är. (säger antagligen, för att det ju tyvärr inte ÄR alla människor förunnat att träffa "rätt" i livet, fast dom flesta gör nog det förr eller senare)
    Ibland så blir jag så himla trött på detta nätdejtandet som fenomen. Så jag känner bara för att ge det en spark i röven. Så en idé var att ändra helt och hållet på presentationen bara för att se om det ger något resultat. Men det är väl fel väg att gå antar jag. Hellre då skippa det helt och hållet kanske. Ja ja, det blir väl bättre när jag flyttar in till gbg och får träffa folk irl istället.
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-26 19:00:25 följande:
    Vad tycker ni om presentationer som börjar med:

"usch, är så trött på att vara singel nu...."

Är det en bra raggningsteknik? 

Inte bra...

Vad sägs om "Har du några bra tips på vad man kan göra som nybliven singel?"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!