Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ready) skrev 2011-12-08 11:33:32 följande:
    Dejtkillen bokade sin tågresa nyss.. så nu är det på G =)
    Ser ut att vädret inte kommer bli lite fint.. men man får göra det till det bästa..
    Större anledning att bara sitta inne och mysa då
  • apsolut
    Anonym (ready) skrev 2011-12-08 11:48:14 följande:
    Vi tänkte spela lite bowling när vi ses och sen skulle vi äta på resturang elelr laga hemma.. och han ville se på filmen "bilar 2" som jag köpte och jag tyckte den var bra...
    Det låter trevligt,och blir det säkert också . Spännande! Är det första dejten? (förlåt om du har skrivit om det innan, men man läser så många olika och blandar ihop det Skäms)
  • apsolut

Jag reggade mig på en "snusksida" och ja jävlar vad det ramlade in mail. Synd att det inte går lika bra på tex hp där man har bild och allt, för det har jag INTE lagt upp på snusksidan

• apsolut
    Anonym (ready) skrev 2011-12-08 12:02:09 följande:
    Ja, det är min första dejt.. vi har haft kontakt med varandra sen början av oktober och först nu ses vi.. då det känns så rätt att ses..
    Roligt . Bor ni långt ifrån varandra?
  • apsolut
    Anonym (Fula) skrev 2011-12-08 12:22:37 följande:
    Vad är det för "snusk sida" ? Är du tjej kille? ålder?
    Finns massor av olika . Det är bara att googla.
  • apsolut

Min "kollega" frågade mig idag om jag ville ta en fika någon dag. 

Hmph.

Det finns dock en del hinder:

1. Han har sambo. 
    2. Han är på tok för gammal egentligen (jag kunde inte låta bli att kolla upp det)
    3. Han pratar knappt svenska.

Nr 1. Jag vet att han håller på att separera. Dels för att han själv sa det, men dels dör att jag inte trodde på det och frågade en som känner honom och fick bekräftelse på det jag ville veta (att det var sant),

Nr 2. Han är gudomligt charmig. Har ett leende att dö för och ja, Lite fantasier har jag allt haft om honom. Och det pirrar lite grann när jag ser honom.

Nr 3, Jag är bara intresserad av sex så varför skulle någon av ovanstående spela någon roll egentligen?

Skulle ni satsa eller fly?

Återigen... Bara sex.

• apsolut

Jag tror även att det skulle bli ett bra rebound för att komma över mitt ex lite lättare. Att få en annan man i tankarna. Taskigt kanske? men ja? mitt offer har fortfarande sambo så han är lika taskig då.

• apsolut

han slutar imorgon. Han har frågat flera gånger innan men jag har sagt att jag inte vill när vi jobbar ihop. Men ja. Imorgon är det fritt fram. {#emotions_dlg.djavulsk}

• apsolut
    Laurora skrev 2011-12-08 21:45:10 följande:
    Alltså det du mår bäst av. Men var tydlig mot honom att det bara är sex! Tydlighet är bra! 

Så go for it ;)  
    Ja absolut att jag ska vara tydlig. Någon annat är inte ens tänkbart eftersom vi knappt förstår varandra., 

• apsolut

Nu har jag fått kontakt med två killar på snusksidan och båda är jättetrevliga och ser trevliga ut... Det är kanske där man ska ragga?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!