Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ser ut att vädret inte kommer bli lite fint.. men man får göra det till det bästa..
)
Jag reggade mig på en "snusksida" och ja jävlar vad det ramlade in mail. Synd att det inte går lika bra på tex hp där man har bild och allt, för det har jag INTE lagt upp på snusksidan
Min "kollega" frågade mig idag om jag ville ta en fika någon dag.
Hmph.
Det finns dock en del hinder:
1. Han har sambo.
2. Han är på tok för gammal egentligen (jag kunde inte låta bli att kolla upp det)
3. Han pratar knappt svenska.
Nr 1. Jag vet att han håller på att separera. Dels för att han själv sa det, men dels dör att jag inte trodde på det och frågade en som känner honom och fick bekräftelse på det jag ville veta (att det var sant),
Nr 2. Han är gudomligt charmig. Har ett leende att dö för och ja, Lite fantasier har jag allt haft om honom. Och det pirrar lite grann när jag ser honom.
Nr 3, Jag är bara intresserad av sex så varför skulle någon av ovanstående spela någon roll egentligen?
Skulle ni satsa eller fly?
Återigen... Bara sex.
Jag tror även att det skulle bli ett bra rebound för att komma över mitt ex lite lättare. Att få en annan man i tankarna. Taskigt kanske? men ja? mitt offer har fortfarande sambo så han är lika taskig då.
han slutar imorgon. Han har frågat flera gånger innan men jag har sagt att jag inte vill när vi jobbar ihop. Men ja. Imorgon är det fritt fram. 
Nu har jag fått kontakt med två killar på snusksidan och båda är jättetrevliga och ser trevliga ut... Det är kanske där man ska ragga?