• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-13 22:32:50 följande:

Haha.. Färg? Chockrosa? och fixar du sånt idag???
    Ja, chockrosa
    Målade naglarna idag för att jag har så mycket annat att göra imorgon. Men håret får bli imorgon annars förstör jag det säkert när jag sover  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-13 22:57:55 följande:

Kul att komma iväg på lite sånt där ibland... Glad 

Vad matchar du de chockrosa naglarna och det våfflade håret med då?  

Chans att kunna träffa någon på festen? 

Du anar inte, jag kommer vara såååå het det blir leggings, benvärmare, en chockrosa blus som jag knyter under brösten och under den ett starkt turkosfärgat linne. Och självklart smink och smycken som passar till

Ja detta är en stoooor fest. Ca 70 pers och jag har träffat max 5-6 av dom tidigare Men chans att ragga upp nån...njae. Du hörde beskrivningen av min outfit va?  
  • Madida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-13 23:02:53 följande:

Haha... OMG! Skrattande Men den känslan har jag nog just nu, mycket ovant och får mig att undra om jag inte borde hålla mig borta från dejtandet ett tag. Eller?

Klart du inte ska hålla dig borta från dejtandet för att du är brunstig. Snarare tvärtom! ut och ha sex!
  • Madida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-13 23:40:38 följande:

Hehe... Jo, intressant outfit men jag tror nog du fixar det där raggandet bra ändå Skrattande och du ser nog riktigt bra ut i det där och stilen hör ju lixom till. Du får återkomma med rapport sen!
    Haha, ja vi får hålla tummen.

Nu ska jag soooova.

Natti på er alla!   
  • Madida
    takida skrev 2012-04-14 14:54:16 följande:
    Nu är jag hemma igen!

Jag hade en riktigt rolig dejt men några fler med just honom lär det inte bli

Härligt att det var en bra dejt! Det är bara att ge sig ut på en ny.

Jag har nu våfflat mitt hår och känner mig sådär lagom sexig. Men roligt är det!
  • Madida

För alla som oroat sig så kan jag meddela att jag lever Fast det är verkligen på gränsen. Det var en kanonfest och jag mår som jag förtjänar helt enkelt..

• Madida

Gissningslekar...så kul

Gissa vad jag är sugen på? Det är runt, kanterna är lite tjockare, fett som sjutton.
    Till detta är jag sugen på nåt som är mörkt och bubblar   

• Madida
    FredrikCA skrev 2012-04-15 17:19:40 följande:
    Brändsmördegspaj med kolsyrat kaffe? :)

Eller så är det kladdkaka och cocacola? 

Fel, fel, fel och rätt
  • Madida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-15 17:29:31 följande:
    Jaha, då var man hemma i sin pittoreska ensamhet.  Har nu tillbringat lördag och halva söndag med dotter och tillhörande man samt 2 pojkar på 1 och 3 år. 

De vill att jag flyttar ner till dem men jag vet inte . Slits med att veta att jag skulle vara till stor hjälp för dem men samtidigt har jag ju mitt liv som jag vill försöka skapa ngt av nu. Jag är singel med katt och har haft mina småbarnsår som ensamförälder .  Hade inte en karl på 10 år när hon växte upp.  Har varit både gift och skild. Jag får dåligt samvete för att jag inte flyttar dit!  Det är svårt att stå upp för sig själv ibland..Ån värre på bekostnad av barn och barnbarn;(((

Jag känner mig ledsen..  Å varken pannkaka eller kladdkaka hjälper  Gråter
    Du är det viktigaste du har! Och du ska göra det DU mår bra av.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!