Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-04 16:01:15 följande:
    JÄKLAR!. Det är flera som har skrivit till mig och frågat om jag vill dansa bugg. Och jag som är en katastrof på detta område har då givetvis tackat nej. Säg inte att jag har tackat nej till sex flera gånger.
    Hahahaha STORT misstag "Glädje";-D
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-04 16:21:42 följande:
    Jo, det är en grej som jag måste tipsa er om... som jag hörde i radioprogrammet Christer

En tjej ringde in och frågade hur man tar kontakt med en helt främmande kille som man är lite intresserad av. Då kom Morgan på, att ett bra sätt skulle vara att gå fram och fråga personen om den har något bra sätt att fråga på, när det gäller ta kontakt med okända. 

Hon provade detta, men killen fattade ingenting och bad henne fråga hans kompis. Kompisen fattade med en gång vad det handlade om och sa att han skulle tycka att det var svårt att fråga henne, för hon var så fin. Hon hade redan fastnat för honom, så nu var det bara en transportsträcka att boka första dejten. 

När de ringde upp henne några dagar senare var hon precis på väg till sin andra dejt med honom.

Det här ska jag prova när jag ser någon som attraherar mig. Märker man efter en stund att det inte finns något intresse eller man själv inte känner något, så är det bara att lämna. Man frågade ju bara...

Eller så frågar man. "Hej! Har du lust att ses och "dansa bugg" någon dag?" och hoppas att killen/tjejen fattar;))
  • Vanilla ice queen

S07: Gud vad kul!!! Gör inte som jag bara och klipp kontakten . Njut!

Hehe snart kommer min mamma hit och då ska jag få ge henne en intramusk B12! Jag tycker fortfarande det är kul kan nästan mäta sig med sex

• Vanilla ice queen

Madida: Tycker du det gör ont? Folk brukar fråga om jag inte ska sticka snart när jag gett och då är jag i full färd med att ge Blir förvånad för det är ju ingen jätteliten nål...

• Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-03-04 20:57:10 följande:
    Sticket gör inte ont, men det kan göra riktigt ont när man sprutar in det. Har varit med om att det gör skitont och varit med om att det i princip inte känns alls. Allt handlar om hur snabbt det sprutas in.

Och nej, nålen är inte liten. Första gången jag såg den fick jag lägga mig ner för jag blev illamående. Nu har jag väl fått sprutan sisådär 40ggr så jag har blivit härdad  

Man måste spruta saaaaakta:)) Fast första gången jag stack som student så skrek jag till när jag körde in nålen för att det var så läskigt hahaha Stackars patient
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-04 21:53:30 följande:
    Dejt bokad imorgon film hemma hos han hahahaha yay! han är halvt thailändare med, skitsöt (på bild) i hans hus i Torslanda vilket jag råkar avsky men vadfan han är baa 27 det hinner jag ändra på

Iiiih vad kul! Glöm inte att berätta hur det gick
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-04 21:57:37 följande:
    Men hur var det nu ska jag alltså ligga med honom så jag har kvar slampsstämpeln?

Klart du ska ligga med honom
  • Vanilla ice queen

Nu har jag förklarat missförståndet med bugg och sex för FB-flirten hahaha. Varför fattar inte killar när tjejer lindar in saker lite snyggtt, måste man alltid skriva exakt rakt av vad det handlar om?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!