Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

racer x3000 skrev 2011-11-26 19:26:01 följande:
    Har iaf gjort en shoppingrunda som heter duga.

1 par skalbyxor, 2 par jeans och ett 50mm/1,8 till kameran.

Canon?
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 20:56:53 följande:
    nä, ett ganska litet slott relativt sett, men om man drar undan soffbordet, så blir det ganska mkt yta i vardagsrummet, nog att dansa iaf..   Natti!

God natt med dig. Dröm så sött om dejting nu  Solig
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-11-26 21:14:47 följande:
    Heeej... någon som minns mig. ...
    Skål

Hej Mia  Glad

Vad roligt att få läsa vad du har varit med om. Och jag känner igen en del av det du berättar om själsfränder. Jag har själv hittat en men det är bara på ett vänskapligt plan tyvärr. Minuten efter jag har tänkt på henne kommer det ett litet sms eller samtal. Jag känner på mig när hon tänker på mig, och hon känner likadant.

Grattis till din nya lycka  Solig
  • Glädje58

Jag jobbar så jag kan inte gå på någon klubb.

I och för sig gjorde jag det för många år sedan. Rätt brutalt faktiskt när jag tänker på det. Mitt under arbetspasset stack jag iväg till en klubb för att göra en inspelning med bandet som skulle spela där. Simple Minds om någon kommer ihåg dem.

• Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-11-26 22:48:34 följande:

Det kanske inte är kört för det. Mycket kan starta som vänskap. 

För mig har det gått ruggigt fort. Fortsätter det så här så lär vi förlova oss på nyårsdagen och få vårt första kärleksbarn i februari.
    Ja - dejten på nyårsafton är bokad. Men jag skulle aldrig avsluta ett år med förlovning - sånt börjar man ett år med.
    Nej - jag är inte gravid. Hade det varit BF i februari hade knappast den här mannen varit far heller. Och inte ska vi ha några fler barn heller.
    Men det ska fö bli spännande när våra barn träffas senare. Hans är på året lika gamla som mina (tre stycken) och varje barn (i ordning sett) tycks ha samma egenskaper. Märkligt så det förslår.     

Ett medium berättade för mig att hon, vännen och jag, troligtvis hade varit ett par i ett tidigare liv. Det var därför vi var så synkade och tajta. Kanske så för er också :)
  • Glädje58

Niklas2k skrev 2011-11-27 00:37:33 följande:
    Whatt thä fack

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-27 00:38:15 följande:

Vad gör du här?
    Har ni träffats på riktigt eller?  Tungan ute
  • Glädje58

Jaha... Efter jag ändrade min presentationstext till nonsens, så fick jag en flirt och förfrågan om en dejt. Mitt riktiga jag duger med andra ord inte för att få till detta. Någon där uppe skrattar åt mig...

• Glädje58

Nej, nu skiter jag i nätdejting. Jag kom, jag provade, jag lämnade...

Det här tär på mig och sänker min positiva syn jag ändå har på livet. Fan, det hade räckt med en kk, men det blev bara två koppar kaffe med en som inte var min kopp the.

Hoppas ni finner det ni söker, kära vänner  Solig

• Glädje58
    racer x3000 skrev 2011-11-27 14:56:51 följande:
    Ohhh shit...
    Alltså, här blev jag väldigt orolig för dig och ingen reagerade... Jag såg framför mig hur du kom körandes i din bil och blev träffad av en annan bil eller ett flygande träd. Vad hände?...
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-27 11:20:18 följande:
    Är han stygg, får han uppleva närkontakt med het glögg. 
    Tomte 

Är det fler än mig som kan se morgondagens rubriker... " Het på gröten, fick smaka på het glögg "  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!