Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-17 17:13:58 följande:
    Vadå "nästan"? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:14:22 följande:
    Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
    Oj så olika man kan vara. Jag tycker verkligen att det är fantastiskt. Men nej, skippa fosterställning på jobbet

Visst är det väl så att om han ställde in dejten så är det han som borde föreslå en ny?

Smecker skrev 2011-11-17 18:39:18 följande:
    Jag kan bara utgå från mig själv, men jag anser mig själv vara vuxen, och är intresserad av vuxna kvinnor. "Borde" hit eller dit, spelar det någon roll? You want it? Make it happen.
    Aouch! Jag ser mig som en vuxen kvinna, men det var svårt för mig att tacka ja till dejten och om nu han sen ställer in den så tycker jag han kan komma med ett nytt förslag.
    Jag skrev att jag hoppas vi ses en annan gång.

Killen som ställde in dejten ringde idag och det är verkligen riktigt härligt att prata med honom i telefon. Han är rolig och har en ruggigt skön röst

Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:52:29 följande:
    va skoj, bokat in någon ny dejt?
    Nej, han har sina barn nu och är sjuk. Men han föreslog att vi skulle ses någon gång nästa helg alternativt början av veckan därpå. Trist att behöva vänta men så är det
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:54:10 följande:
    min dejt gick bra super nice att träffa han
    Åh så härligt!! Vad gjorde ni?
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 18:39:05 följande:
    Åh träffade min dejt idag igen Drömmer
    Det är härligt, tror nästan jag kan bli kär Tungan ute.
    Men tyvärr så blev han inringd till jobbet och är tvungen att jobba i annan stad hela helgen Rynkar på näsan. Fast jag ska ju också jobba i helgen så men ändå...
    Hääärligt
    Tråkigt med helgen men den som väntar på nåt gott...
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 18:58:33 följande:
    Ja precis... och du väntar ju också! Glad
    Vi får hänga här i tråden sålänge... 
    Ja fast jag vet ännu inte vad jag väntar på Svårt när man aldrig träffats. Men nåt extra verkar han ju ha med tanke på att jag ger det en chans trots att han har barn
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 21:39:53 följande:
    tror nog att jag snart är kär han är så helt underbar, längtar tills måndag så jag får träffa han igen. hade hans dotter fått bestäma så hade vi träffats imorgon. känns lite väl tidigt och träffa dottern när jag och hennes pappa bara har träffats i en time men pratat väldigt mycket i telefonen
    Wiiee! Så jäkla härligt att höra! Njuuut!

Fick detta vackra mail nyss.

SEXIG!
    Jag vara mulatt och charmig
    du vara?

Vilket fantastiskt intressant samtal ni haft de senate sidorna

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!