Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 21:21:37 följande:
    förstår inte riktigt varför du vill ha snö... du kommer ändåså bara bli nerbrottad o *girad* (så säger man väl i gbg eller?)
    Men de e klart, du vill väl falla mjuktDrömmer
    Jag skiter i vad man kallar det, och var. Två saker kommer ske:

1. Din nos kommer sluta begravd i en snödriva
    2. En näve snö kommer landa i nacken på dig

Frågor på det? 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 22:19:07 följande:
    Hahaha, in your dreams baby, in your dreamsFlört
    Det kallas för att visualisera, det gör alla framgångsrika idrottsmän.. err mulare.
  • Smecker
    Anonym (hjälp!!!) skrev 2011-12-01 22:37:47 följande:
    Får jag också vara med? Ligger i separation. Förhållandet varit katastrof i åratal. Utsvulten på kärlek, närhet, lycka... Blir lite skrämd när jag läser i tråden. Vågar man verkligen ge sig in i nätdejtingträsket?
    Äh, lyssna inte på de däringa.. Gör som farsan Baloo bara.. *nynnar* Var nöjd med allt som livet ger..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 22:50:33 följande:
    Jag anser också att nätdating är det ultimata sättet att hitta det man söker. Jag älskar finlandssvenska och då kan man ju bara söka på Finland och TADA !!!
    Dejta Mark Levengood.. eller Mumintrollet!
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-02 00:44:29 följande:
    Så, nu var allt avslutat! Vi pratade rätt länge och för varje sak han sa så tyckte jag bara bättre om honom. Han verkar vara så förbannat bra. Och han sa att han tyckte att jag var fantastisk.

Men att träffa mig rev upp en massa som han inte verkat bearbeta sedan sin separation. Inte saker ang hans ex utan hans barn. Att han är så otroligt plågad över att bara få träffa dom varannan vecka. Han känner sig misslyckad och massa sånt.

Jag tycker det känns skit! Han gillar mig, jag gillar honom. Men han mår för dåligt i sitt liv i övrigt för att fortsätta nåt med mig.

SVORDOM!
    Nu är jag inte särskilt mycket för styjkekjamaj hit och dit, annars hade du fått en miljon av dem. Om du däremot tror att det går att banka lite vett i huvudet på honom med en stadig knölpåk så är jag rätt person. Jag kan till och med ta med min egen knölpåk.

Om du kan, och vill, pausa killen känslomässigt men släpp inte kontakten helt. Ifall han får ihop sitt inre framöver och du fortfarande är ledig och intresserad så vore det dumt att ha tappat bort varandra helt.
  • Smecker

On a whole different note:

Ingen som har en het sugar mommy liggande och skräpandes i något hörn eller skrivbordslåda eller så? Känner att det vore bra att ha fixat en ny bättre mobil INNAN jag slänger det här skräpskitfanskapet i väggen. Jag är bra på att sy, tvätta, laga mat, ge fotmassage, fixa datorer och några grejer till som fick "Posta inlägget"-knappen att försvinna när jag skrev det. Brukar bli först Förvånad som övergår i Skäms och Drömmer med en släng av Skrattande, ytterst sällan Skrikandes och aldrig Oskyldig, särskilt inte efteråt. Ah, bra. knappen kom tillbaks.
    Svar skickas lämpligen till närmaste Phone House, poste restante mig.

• Smecker
    etanol skrev 2011-12-02 06:41:28 följande:
    Jag jagar rätt på en åt dig om du jagar en sugar daddy åt mig...November suger. Demon
    Kanske för att det är december? Obestämd

Flört
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 23:02:14 följande:
    BooYah: haha nu låter du som mina vänner. Men ja, om Mark Levengood var hetro så! Mumintrollet?! Är inte det tidelag? Hmm måste googla
    Det går att bota enligt Carola! Lite förbön bara så.. Tungan ute
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-02 08:22:24 följande:
    Käft...*muttrar*
    Fotmassage? Solig *serverar första fredagsdrinken* Skål
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-02 08:45:41 följande:
    Tror det ska mer till än fotmassage för att få den här tanten mindre le...*muttrar vidare*

Men tack för omtanken, och drinken...
    Jag vågar inte lova mer än fotmassage, risken finns ju annars att man blir kvar ett tag {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!