• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-15 17:35:39 följande:
    Tack  Madida, ja vet att det är så...Men det är ju så att jag inte mår bra av ngt alternativ...Just nu! Men det är väl bara en period av övervägande för mig..

Då kan det vara riktigt jobbigt. Jag är själv en person med ett väldigt stort samvete och får lätt dåligt samvete gentemot de jag älskar. Känner mig otillräcklig och kliver över mig själv för att hjälpa och underlätta för dom. Men frågan är vem som vinner på det i längden..?
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    FredrikCA skrev 2012-04-15 17:43:33 följande:
    Brända kanter och fett? Vad är det för vidriga pizzor dom gör i din region egentligen? :P

Och var skrev jag brända kanter?
    Och fett är svårt att undvika på en pizza  
  • Madida
    Legacy skrev 2012-04-15 18:41:47 följande:
    shit vad ni håller på och gissar och skriver och skit då, jag hinner ju inte uppdatera mig i mobilen ordentligt. jag är fortfarande hos J iallafall, det är väl ja, jag vet inte jag ger det en chans till är ytterst osäker just nu, får för mig att det kan vara åldern som spökar, och jag vet fortfarande inte om han fattat vad som gick snett igår egentligen. han är uppenbarligen bra på att be om ursäkt men vet han vad han ber om  ursäkt för? ingen aning. 

Någon som varit på någon smaskig dejt eller så?  
    Ingen smaskig dejt. Men jag fick mig lite hångel på festen igår

Vadå? Vad var det som hände igår? Vad har jag nu issat? 
  • Madida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 17:53:20 följande:
    Kolla vad en snubbe hade på sin press på HP..
    När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne.

När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne

När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!

När hon börjar svära åt dig .... Kyss henne och säg att du älskar henne!

När hon är tyst .... Fråga vad som står på!

När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!

När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka!

När hon ser ut som värst .... Säg att hon är vacker!

När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!

När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne!

När hon är rädd .... Skydda henne!

När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne!

När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
    Den där har jag också sett och ja tack, en sån man vill jag ha. Betvivlar dock att de finns.
    Fast jag skulle vilja finslipa listan lite. Han måste kunna avgöra om det verkligen är läge att gå efter mig eller om jag faktiskt är så arg som jag ser ut  
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-16 18:16:24 följande:
    Fruntimmer.. Han skall följa listan, förutom när han inte skall följa listan, och skillnaden skall han själv veta or else.

Ja! Visst är vi ljuvliga?!
    FredrikCA skrev 2012-04-16 18:18:43 följande:
    Nej troligtvis inte på alla punkter, Men många av dom kan jag garantera.

Jag ställer mig mycket tveksam till detta. Jag skulle definitivt inte klara av att följa listan.
  • Madida
    FredrikCA skrev 2012-04-16 18:45:34 följande:
    Jag kan intyga att jag var sådan utom punkten som gällde när hon är sur, men jag kan även säga att precis som sades så blir det uppenbarligen inte bra om inte känslor finns från båda håll. Och fråga varför när hon är tyst fungerar inte heller för svaret är - Jag vet inte. Men jag kan också intyga och vad jag sagt ett tiotal gånger, Jag kommer inte välja bort mig själv igen.

Men då var du ju uppenbart med en kvinna som inte var rätt för dig.

Sen är listan lite svår för min del. Jag tjurar sällan utan är ganska rak och säger om jag tycker nåt är fel. Att låta killen sitta och gissa känns bara löjligt. 
  • Madida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-16 18:53:54 följande:
    Skitsamma i listan för tjejer och för killar.. Nu vill jag ha svar på varför ni vill ha så jäkla många väskor samt 10-15 kuddar i sängenoch varför ni gillar färgen rosa? En tjej jag lärt känna hade hela sitt rum målat rosa med div nalllebjörnar och annat "gulligt" skit. Och då var hon 29! Det tog slut ganska omgående.

"Ni tjejer" funkar förbannat dåligt. Likså "ni killar".
    Jag gillar rosa, men har inte ett enda gosedjur hemma dock 4 kuddar i sängen. 
  • Madida
    Madida skrev 2012-04-16 18:59:52 följande:

"Ni tjejer" funkar förbannat dåligt. Likså "ni killar".
    Jag gillar rosa, men har inte ett enda gosedjur hemma dock 4 kuddar i sängen. 

Väskor har jag ett par stycken men det är kul att variera sig och kul att matcha väska med kläder
  • Madida
    Legacy skrev 2012-04-16 19:13:09 följande:
    Jag funderar på en sistaminuten till Turkiet! Någon som är på?
    Men inte Turkiet. Tyckte det var skitjobbigt när jag var där. Dom tutade, visslade, ropade, pussa mina händer, gick efter mig o.s.v.
    Tycker vi åker nån annanstans  
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 20:01:33 följande:
    Smecker: Jag gör ju inte det! Ska man våga SMSa över Mc Dreamy för lite sex eller lägger han benen på ryggen då månne...

Lägger han benen på ryggen (om det nu är sina egna ben och inte dina) när han erbjuds sex så är han väl ändå inget att ha?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!