• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

inatt drömde jag konstigt nog om night skyGlad
    minns att jag vaknade och tänkte att denna drömmen måste jag komma ihåg, men minns inte så mycket mer än att vi var på samma ställe någonstans och så sa hon något som jag kopplade ihop med tråden, så då frågade jag är det du som är du?
    Herregud inte ens i mina drömmar är jag utan FL 

• takida
    Heidi1 skrev 2012-03-02 21:47:08 följande:
    Inte killarnas kväll i kväll.

Jag har också dissat han jag dejtade.
    du oxå? lessnade du på plåstret?
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-02 21:59:47 följande:
    Mäh.. hallåååååååå! Kommer du inte ihåg vad jag sa till dig i drömmen!!! Skärpning tjejen!
    Ja visst är det illa!! Jag tänkte att jag skulle skriva ner det då när jag vaknade men var så satans trött så jag orkade inte. Men minns att du var väldigt trevlig iafGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-02 22:41:59 följande:
    Nu har jag frågat...haha.. jag kommer få ångra det här bittert!
    vad är det du frågat?
  • takida

tur jag har FL i mobilen så jag kan tjuvläsa lite medans jag jobbar, blir så mycket att läsa ikapp annars

• takida
    Jonazid skrev 2012-03-03 19:53:37 följande:
    Gav allmänna tips till en man med behov. Om folk vill ta fasta på att ja syftar på dom så varsegoda.
    hur menade du att du hjälpte mannen med behov genom att skriva att vissa i nätdejtingtråden är slynor?
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-03 20:10:53 följande:
    Luder, om jag får be..
    ledsen för felskrivningen mr
    mitt minne är bra men kortDrömmer
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-03 21:24:21 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} jag kommer mest sitta och ströläsa ikväll är så jävla nere så jag orkar inte riktigt så mycket just nu bara. Fick skit för att jag inte svarade i telefon igår med. Min mamma kan verkligen vara så sjukt elak, kallade mig saker och att jag var en hemsk människa och skit. Konstigt att jag inte orkade ha kontakt med henne på snart 10 år? Inte! Men jag är ju starkare nu men det med mormor var droppen jag orkar ju inte riktigt. Tur jag är sjukskriven just nu... 
    Stor kram{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!