Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola skrev 2012-05-22 22:04:52 följande:
Den här dagen är bara too much... 
Började iaf med att göra ett graviditetstest. Tanken var helt enkelt att bara utesluta saken och sluta nojja helt i onödan. Men till min jävlligt stora förvåning visade testeländet
Stämmer ju fint ihop med hur jag kännt mig senaste dagarna dock.Så dagen har väl till stor del gått åt till att smälta tanken.
Inte världens bästa tillfälle direkt. Jag som lagom börjat få någon slags plan för allt. En graviditet och en
ändrar ju lixom allt, eller komplicerar iaf. Samtidigt som just det varit vad jag haft svårast att bearbeta på sistonde, att det kommer att dröja länge innan det blir någon mer, om ens någonsin. Så minst sagt blandade känslor. Har dock mest haft stillestånd i skallen med mitt förflutna i åtanke, ett + behöver inte alls betyda att det blir någon bebis i slutändan, och det blir det inte heller för jag började blöda nu ikväll och har ont. Knaprar värktabletter så för tillfället är det bättre även om det gör ont nu med. Vet inte alls vad jag känner, förnuftmässigt vet jag att det här nog var lika bra men hade ju varit bättre om det inte varit alls. Slänger in att jag också fått infon att exet kommit i kontakt med ett gammalt ex till sig och uppenbarligen är intresserad eftersom han snackade om boende och att ha bor för litet ifall det skulle bli något mellan dem då hon hade 3 barn och övervägde att flytta in här... :P
Är jag vaken eller drömmer jag? Crazy day...