Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-24 09:22:18 följande:
    Ja den regeln är ju skitbra.Så länge den gäller för mig och inte honom

Det är ingen regel, det är riktlinjer. Han får mycket väl jaga uppe i din ålder om han känner för det.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-24 10:24:04 följande:
    Jaa, så måste det ju vara! Alla vet ju att vi nollåttor är störst. bäst och vackrast ändå!

Framför allt störst..
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-24 19:41:43 följande:
    Måste ni anmäla er till tentorna? Det har vi aldrig behövt göra, men så curlar nog våra lärare oss extremt mycket också:)
    Det är kutym att anmäla sig till tentor, det är nog bara ni som slipper Flört
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-24 21:42:52 följande:
    Oooo spännandeFlört

Själv har jag börjat pratat med killen som inte hade någon profilbild. Sa till honom att skaffa en han kunde visa bara för mig. Men hans beteende är minst sagt mystigt vilket jag även sa till honom. Han var tvungen att vänta tills jag var online innan han kunde visa den, även den privata. Jag frågade honom om han var gift, kriminell, bara ute efter sex eller vad sjutton han höll på med. Då sa han att han tyckte jag var mystisk för att jag inte vill ge ut mitt nummer eller min mail. Men det är väl inte så konstigt.

Han har varit inne på min sida säkert 25 ggr och mailat en massa gånger om att han vill ringa mig mm. Och att han är snäll och drömkillen osv. Iallfall jag fick efter mycket om och men se den där bilden och den är väldigt liten.Obestämd
    Seriöst, varför slösar du tid på honom? Blocka honom och gå vidare. Det hade jag gjort av hälften av det besväret.
  • Smecker
    Suppressed skrev 2012-05-24 21:47:55 följande:
    Jag är faktiskt förundrad över hur man kan ha mage att kalla sig själv drömkille/tjej, Det beror väl fullständigt på vad personen vill ha för något?
    Jo det var det första jag tänkte på. Drömkille... för vem?
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-24 21:59:11 följande:
    Oj nu är min blocklista uppe i 7 stycken
    Seriöst?! Min är 400+
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-24 21:54:38 följande:
    Jag vet inte varför jag slösar tid på honom och jag överväger att blocka. Har aldrig annars besvarat någon utan presentaionsbild innan. Men han var så ihärdig. Men nu känns det mer och mer som jag inte borde ha gjort det.
    Ju mer du svarar desto ihärdigare blir de.
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-24 22:08:28 följande:
    Men så är du inte som alla andra hellerFlört
    Naaaww.. gulle!!  Solig Hjärta
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-24 22:13:06 följande:
    400 Oj! det var många. Vad har de gjort?
    I drygt 80% av fallen - varit totalt fel för mig och blockade i förebyggande syfte. Resterande 20% har misskött sig på ett eller annat sätt.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-24 22:18:21 följande:
    HAHA du är rolig du. I förebyggande syfte!? Så du bara gick in på någons profil och tänkte "nä hon ska minsann inte få tillgång till min sida ifall hon har det i åtanke, bäst att blocka" ? kanske det jag ska göra haha.
    Om hon ändå är helt fel för mig, för lång, för vanilj, för mesig, för fantasilös etc, så blockar jag. Då går jag inte in på hennes presentation av misstag igen, och hon slipper mig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!