Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bubsan skrev 2012-05-24 23:16:00 följande:
    Hahaha, näää det sa jag inte.

Men det finns nog de som har dåliga press, som kan vara intressanta, de du räknar upp är ju inte intressanta, men en del saker skriver man inte ut i sin pres utan man får ju reda på mer i mail, det va så jag menade.

Klart man själv väljer vem man vill maila.
    Självklart finns det det. Men hur skall jag veta ifall en person är intressant om hon inte skriver saker som intresserar mig i sin presentation?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-05-24 23:16:04 följande:
    Ja så jag slipper att få en puss av dig.
    *muttrar något om retstickor* Förvånad
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-24 23:17:34 följande:
    Jag gjorde ett tappert försök att kasta tillbaks bollen
    Hjälps inte när jag gömmer mig bakom träden Flört
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-24 23:33:01 följande:
    Smecker: skulle vilja se vad för slags presentation du skulle knåpa ihop till mig!
    Sure, vi kan jobba på det Kan inte bli sämre än den du hade
  • Smecker
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-05-25 10:43:17 följande:
    Ett par frågor om HP.

Om man blockar någon, ser den att man gjort det?

Kan man byta nick på HP, och skapa en ny presentation?

Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-05-25 10:43:17 följande:
    Ett par frågor om HP.

Om man blockar någon, ser den att man gjort det?

Kan man byta nick på HP, och skapa en ny presentation?

Nej

Nej
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-05-25 12:10:24 följande:
    Har jag blivit inspirerad av erat dejtprat tro? Eller är det reflekterandet över hur somliga reagerar över +m på stickan besked som fått mig att tänka lite extra på det här med vettiga killar. Känner iaf för att strosa runt på stan med en i em/kväll.  För att jag gillar hans sällskap och kanske för att han aldrig skulle kläcka ur sig såna dumheter som somliga andra gjort. Däremot vet jag ju fortfarande inte om jag eg treor att det kan bli något annatr än vänskapliga känslor där, ska visserligen ses och ta reda på det men just idag kanske inte är så lämplig.

Lite tankar please! Borde jag träffa honom idag för att få tankarna på annat ett tag, ha trevligt och för att vi faktiskt sagt att vi ska träffas mer och se hur det känns. 

Eller borde jag låta bli? Omtumlande vecka och jag är osäker på om jag vill ses just idag för att jag helt enkelt vill träffas idag eller för att jag söker mig till tryggheten?

Åsikter, tack!       

Varför måste du dejta? Varför inte bara umgås med en trevlig person som kanske eventuellt har potential till mer? Tänk inte för mycket, i 90% av fallen trasslar du bara till det för dig själv
  • Smecker

Det måste kännas intressant att för första gången i sitt liv bli dumpad vid icke tonårig ålder.. jag förmodar att ni båda dumpat tidigare? Hur känns skillnaden, i retrospekt, till att dumpa någon?

• Smecker
    målar havet blått skrev 2012-05-25 19:49:41 följande:
    Jaha mitt x sa tvärtom..den fegisen..:.det är inge fel på dig, det är jag som känner att jag inte har ngt att ge  jag bara orkar med mig själv och jobbet!!! Tydligen var jag krävande då...va väl för kåt..eller nåt!Foten i munnen.......mes!
    Det är enklare att lägga över allt ansvar på någon annan, än att reflektera över sin egen del i förhållandets uppbrott. Eller anser du att du är utan ansvar?
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-05-25 20:02:49 följande:
    S, intressant? Ok...skillnaden är ju att gör man slut själv så har man ju överlagt att göra det..Då gör man det som känns rätt.Men att bli dumpad känns ju jobbigt för där står man kvar,med alla känslor som man inte vet vad man ska göra av...

Vet inte om det svaret var svaret på det du ville veta riktigt...Obestämd
    Jodå, tackar ödmjukast.

Då är nästa fråga, om du relaterar det du kände när du blev dumpad, till hur du dumpat i tidigare förhållanden, hur ser du på det?
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-05-25 20:04:46 följande:
    Jo man har väl alltid ett eget ansvar,vad det än gäller....Men jag sa ju det..jag var väl för krävande!
    Ja, det är ju lärdomar att ta med in i nästa förhållande.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!