Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2011-11-20 21:43:12 följande:
    Sorry...mitt fel. Skäms
    Har så fantastiskt tråkigt bara.

*host*

Hur överleva?
    Jaa, man kan ju ge 17 i nätdejting, eller nåt...*löser även världsproblem på hobbynivå*
    Haha, be inte om ursäkt Ni får snacka om vad ni vill! Jag skratta bara för mig själv när jag skulle ta igen det jag missat och såg allt ni skrivit.

Idag blev jag banne mig traditionellt uppraggad Var iväg på möte hela dagen och när vi var ute och käka lunch så satt vi intill ett bord med några män. Den ena började helt oblygt prata med mig och det slutade med att han frågade om han fick bjuda mig på en fika någon gång. Det har jag nog aldrig varit med om. Jag blev alldeles generad Satt ju där med en massa kollegor..

Han fick iaf mitt nummer och har skickat ett sms nu ikväll Solig

Glädje58 skrev 2011-11-21 19:21:46 följande:
    Fy fan vad härligt  Skål  Tänk att det existerar fortfarande...
    Ja han får en hel hög med extra poäng för att han var så modig och hade så skön avslappnad stil. HEJA honom!!!
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-21 19:30:21 följande:
    Heja honom och heja dig! Var ju inte illa av dig och nappa på erbjudandet heller!!! 
    Var han snygg? Flört 
    Tack Kyss

Snygg vet jag inte om jag skulle kalla honom, men charmig. Han såg absolut inte oattraktiv ut, tror dock han var lite yngre än jag
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:34:28 följande:
    Jag undrar bara för att jag tycker att det är lite glest mellan gångerna som "min" dejt hör av sig....Jag anser ju att om man är nyfiken på någon så hör man väl av sig? "min" sitter på dejtingsidan å letar nya tjejer antar jag :-S
    Så tänker jag också, eller har tänkt. Men jag försöker ändra det tänket. Jag tror helt enkelt att alla är olika och bara för att jag är en sån som vill höra av mig hela tiden när jag är nyfiken på någon så måste inte alla vara det. Han kan absolut vara intresserad även om han inte hör av sig så ofta. Fast jag vet att det gör en (läs: mig) osäker.

Hur ofta hörs ni då?
    racer x3000 skrev 2011-11-21 19:43:30 följande:
    Ingen skillnad, kvittar vad man skriver. Men så behöver dom inte bekymra sig, dom får förslag ändå.
    Klart det gör skillnad Eller hur menar du?
    Jag läser folks profiler ganska noggrant och det tror jag även många andra göra
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:45:26 följande:
    Nejmen hjälp vad coolt! och roligt!!!! Glad täta uppdateringar utkräves nu är jag dödligt nyfiken på hur detta går! Glad
    I promise
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:45:48 följande:
    Jo det gör en verkligen osäker. Men ja alla är ju som sagt olika. Det är ju oftast jag som smsat först,så vi har ju hörts nästan varje dag. Men nu har jag backat, å då har jag inte hört av honom sen i fredagskväll. :-S Vet inte hur jag ska tolka det riktigt?!
    Ja jag förstår att du blir osäker men försök ha lite is i magen. Han kanske har haft en väldigt intensiv helg?!
    Det där är ju en smaksak. Jag är ju "tyvärr" en tjej som är väldigt svag för långa män. Det går före hårfärg, ögonfärg, kroppsstorlek o.s.v. Men alla har vi ju olika svagheter.
    Det finns ju män som avgudar blonda kurviga tjejer. Och män som vill ha små nätta brunetter. Det är okej, för vad man faller för kan man inte råda över.
    Alla mina pojkvänner har varit minst 190cm (många upp mot 2 m) men det är ju för att det är MIN svaghet. Förstår du hur jag menar?!
    racer x3000 skrev 2011-11-21 20:25:16 följande:
    Och det är du nog inte ensam om..
    Nej det är klart jag inte är. Precis som du säkert inte är ensam om din svaghet, eller hur?!
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-21 20:14:47 följande:
    Så det finns fortfarande folk som gör så! eller jag har nästan gjort så... Inte lika vågat dock. Hade en som kom med varor till jobbet, när han skulle skriva under följesedeln bad jag honom att även skriva sitt nr:) Blev inte mer än en dejt, men vi hörs fortfarande av ibland så här tre år senare. Friskt vågat hälften vunnet:)
    Lycka till!
    Coolt av dig! Jag vill också bli lite modigare!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!