Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-12-12 19:54:41 följande:
    har alla träffat nån nu? det verkar vara en kärlekstråd mer än en nätdejtingsfrutrationstråd
    Nepp :)
  • apsolut

Cosan. Nja han är inte riktigt min typ. Kanske sex men inte mer. Har inte bestämt något med honom och tror inte jag vill heller

• apsolut

Dock så har han visat rejält med uppskattning och det är jag jjätte tacksam för. Det blir man ju glad av

• apsolut

Idag skrev min kollega och frågade om vi skulle träffas. men vad fan. Jag kan inte. Det känns tokfel. Vad är det för fel på mig!?!?!? jag vill ju träffa någon också bara jag nekar när det väl finns tillfälle till det.

Samma med killen från snusksidan. Skitsnäll och go och allt men neeehe nu har jag blockat honom för att det "kändes fel" jag har ju inte ens träffat honom.

Sen fick jag kontakt med enkille som bor i min stad och han verkade supersnäll. Men tror ni jag tackade ja till dejt? Neeeheee jag sa ja men drog mig ur sen med "jag vågar inte" som anledning till honom.

Pucko jag! 

• apsolut
    Cosan skrev 2011-12-13 22:48:20 följande:
    Hehehe, men det är så det är för många. Att få känna sig in och vänja sig vid tanken under en längre tid är viktigt för jätte många människor, problemet är att många förnekar det.
    jag är nog mer en sån, att om det ska hända så ska det ske NU och inte imorgon för då ändrar jag mig och ställer in. Gaah blir galen på mig själv
  • apsolut
    Cosan skrev 2011-12-13 23:30:35 följande:
    Hehehe, är bara att gilla den du är och anpassa dig efter det ;)  
    Tror mer på att man ska ha så pass stark längtan att träffa den man haft kontakt med att den kvittar tidpunkt, känns det konstigt så gör det och inget man kan forsera.  
    Mjo. Men jag har alltid svårt när det gäller första träffen. Sen är det inga problem... Men första träffen måste man ju ta om man vill få en fortsättning.
  • apsolut

Jag är LIVRÄDD för att det ska kännas fel...... Det är så sjukt jobbigt när det känns fel nämligen

• apsolut

Hej på er alla!! Vad händer i helgen? Något dejtande?

• apsolut
    ulfsas skrev 2011-12-15 22:12:49 följande:
    HAHA, jo jag gör kanske det...

Har haft lite tur med inbjudan före eventuell kö till Caféet och sedan blev jag ienkänd av vakten på Garbo så jag fick gå före där med......varför var det inte så här när man var 25?!!?

Jo, jag letar efter ett förhållande men man kan ju inte börja i den änden utan det får väl växa fram av naturliga skäl.
    (Tänk skräcken i ögonen på tjejen man träffar på krogen--''hej vill du ha ett förhållande med mig eller vill du dansa först?'' )

Finns inte förhållanden på krogen?
    Xet träffade jag på krogen o det höll i 20 år och den enda jag träffat seriöst efter det var på Café Opera...men det höll inte så länge precis...

Mina barn klarar sig utan att jag håller handen så om jag är ledig går jag ut på både fredag och lördag varje helg om inte annat hindrar...mer kul än att sitta o glo på TV.....om inte 

Mahahaha  
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-12-16 12:54:06 följande:
    Jajamen, jag har en intensiv dejt inbokad med mina barn

Och så har jag beställt snö i helgen.. *muttrar något ont* 
    Uuuuuurrrsssccch behåll den där uppe är du snäll!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!