• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag fick hem en sjukling från skolan idag trots att det inte är min vecka. Deras mamma är upptagen imorgon så äldsta får hänga hos mig. Perfekt ju. Slapp sitta själv på alla hjärtans dag.

• Nicke

Fan heller att jag skriver 1000 mail och lägger tid och energi bakom dem. Det är fan inte min förlust att tjejerna inte ger mig en chans.

• Nicke

mmm precis Fackpampen, jag är trött på att lägga tid på mina mail när man ändå inte behagar att svara.

• Nicke

Sen är jag sjukt trött på tjejer som mejlar korta "hej" och jag svarar... och sen får man knappt igång en konversation. Kanske kom upp något bättre under tiden eller nåt.

• Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-15 15:53:14 följande:
    Det är sjukt länge sen jag red, hade häst för många år sen!!

Ja där har jag bowlat iaf  
    Vi har haft ett 10-tal islänningar.

Rätt skönt att vara av med det nu. Det tog lite... tid.
  • Nicke

Najs att man återanvänder rampljusinläggen på EK. Det är bara en massa inlägg om alla hjärtans dag. Det är väl fan inte idag?

• Nicke

Processorer till bärbara är ju inte direkt något som man lagerför. I vissa är det ju fast monterade processorer också. Däremot så är väl det vanligaste som går på en bärbar dator hårddisken. Man ska helst inte flytta en bärbar dator när den är igång och så vidare men vem fan bryr sig om det?
    Jag springer i trappen med min igång. Har förbrukat en hårddisk redan. Inne på min andra i den här datorn.

• Nicke

I min går det att byta processor, Socket P (478). Man måste dock montera isär hela skiten för att komma åt den. Samma sak när man ska göra rent fläkten. Av med skärm och hela chassit, annars går det inte. Uselt att det inte är lättare att få rent den.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!