Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2011-11-27 06:50:23 följande:
    Jag har tagit bort mig från HP med motivationen att det  inte är värt det.
    Bekräftelse i all ära men den vill jag ha av en person som verkligen menar det, inte 15 st med en och samma baktanke...
    Ledsen att det inte funkade för dig, lycka till i fortsättningen. Du får uppdatera oss andra nyfikna härinne.

Hoppas kan man ju alltid. Solig
    Kör du ingen nätdejting alls nu?
  • Glädje58
    Mikesh skrev 2011-11-27 16:27:19 följande:
    Här e inget inställt:) hela byn e full av folk och olika stånd
    Fan vad snuskigt
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-11-27 16:35:13 följande:
    ...Han säger att han är väldigt seriös men verkar antingen otroligt blyg eller så har han fullt upp eller så typ ljuger han för mig! Fattar ingenting.
    Ska man träffa honom ändå? eller ska man lägga ner allt? Vet nästan inget om honom för han säger inte mycket....
    Ärligt talat, den här inledningen på en eventuell relation kan väl knappast kännas mer tveksam. Spontant så känner jag att det inte är något bra med den här killen. Bara det att du behöver skriva om det, gör att varningsklockorna ringer
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-27 16:42:09 följande:
    Nu lär han snart vara här. Kramar man människan direkt eller? Skakar hand?
    Först ber du om legitimation, så du vet att han är han. Sen kontokort, och sen en handskakning...
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-11-27 16:41:26 följande:
    fått tag i honom nu o han säger att han har fullt upp den veckan han har barnen men att det blir lugnare i morgon när han är "ensam". Nu snackar vi rätt mkt...så får se om jag får nåt hum om vem han är och om hans sätt ändras...
    nu har jag i alla fall fått se bilder på honom
    Har du kollat upp honom nåt mer på nätet. FB , ratsit...
  • Glädje58
    Jojjo841212 skrev 2011-11-27 18:26:59 följande:
    Är numera helt övertygad om att alla killar/män på nätet (iaf de som vill träffa mej) är knäppa. Amen.
    Dags att ändra sin profil kanske?
  • Glädje58
    Jojjo841212 skrev 2011-11-27 18:34:51 följande:
    Nä. Den e nyss ändrad, och kan ärligt talat inte bli så mkt annorlunda, eftersom jag i stort sett nu bara skrivit om intressen, musik, fritid osv. Jag läser inte alla mail, och de jag läser o sedan de jag träffar, där lyckas jag pricka in de som jag INTE borde träffa. Spelar ingen roll att jag försöker träffa nya typer av människor osv, eller variera ålder...Jag är sämst människokännare i hela världen. Eller så drar jag till mig knäppisar bara.
    Har du något foto då?
  • Glädje58
    Jojjo841212 skrev 2011-11-27 18:45:33 följande:
    Ja, jag har en del foton. Osminkat, helkropp o lite annat... så att folk ska få en ganska bra bild av hur jag ser ut egentligen.
    Då kanske du ska ändra på något där... Men vad tusan, de flesta killar på dejtingsidorna är idioter eller sluskar
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-11-27 18:56:22 följande:
    Jag känner att jag alltid varit så korrekt och liksom inte vågat ta chanser (med allt i livet). JAg är ganska feg av mig så därför vore det lite skoj att faktiskt träffa denna mystiska person! Eller tänker jag fel? Om vi ses på en offentlig plats med mycket folk kan det väl inte vara nån fara??

Vem vet? antingen så är han en galning men då är jag ju på en offentlig plats eller så är han bara en blyg kille?!
    Jag tänker nog mer i ett långt perspektiv. Om han inte har ärliga avsikter så kommer han att såra dig eller skada dig på annat sätt. Men visst är det rätt att träffas på allmän plats. Lyssna på magkänslan om den försöka varna dig...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!