Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-05 12:25:19 följande:
    Hur bra/dåliga är ni här i tråden att prata/berätta om vad ni tycker om en person ni dejtar?
    Bra på att avvisa och jättedålig på att säga om jag tycker om personen...
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:45:45 följande:
    Fråga:

Man träffar en kille på en dejtingsida, messar varje dag, trots att man har ganska fullt upp i livet.
    Snackar på telefon, allt verkar stämma.
    Sen när man träffats och tyvärr, hoppat i säng, avtar kontakten. Han svarar knappt på sms eller verkar inte vara intresserad av att ringa.

Han håller kontakten via FB, kommenterar och "gillar" inlägg. Men sen är det ganska tyst.

Vad tror ni?
    Är det ett fall av, "He's just not that in to me"?

(PS. sexet var extremt bra)
    Hmm sånt är ju jättesvårt! Fråga om han vill ses för lite sex igen och se hur det fortlöper
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    Nja, jag tänker inte vara som ett plåster. Vill han ses igen så får han föreslå det.

Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig.

Jag SKA vara en fin flicka, jag SKA vara en fin flicka, jag SKA FANIMEJ vara en fin flicka...fortsättningsvis.
    Äsch det är lika bra att ta chansen på första dejten. Aldrig säkert att det blir en andra
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:58:44 följande:
    Inte dålig självkänsla, men trist att ligga på och alltid vara den som söker hans uppmärksamhet. Vill han inte så vill han inte.
    Skulle ju vara trevligt om det vore ömsesidigt medkontakten
    Seriöst, våga fråga rakt av. Jag har lärt mig att det är lika bra att ta mod till sig och göra det...
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-05 15:37:37 följande:
    Ja om jag drar i ögonvrårna och kisar som en kines ser det fan bra ut. Om jag har ryggen åt väggen det gäller dessutom.

Vad bra, då behöver du inte oroa dig för att din date ikväll kommer lägga märke till det om date nr2 blir hos dig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!