Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-05 12:56:45 följande:
    Jag vågar, jag vågar... inte!  Eller kanske då...

Annars får jag skylla på att jag inte har tid att träffa någon eftersom jag måste ägna mig åt mina studier. Det bör ju funka de närmsta 6,5 åren. Vad ska jag skylla på sen?   
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:05:42 följande:
     Ah! Bra där mhb! Det kan jag ju iaf skylla på tills jag är typ 37 eller så. Vad skyller jag på sen? Drömmer 

Att du är feg..? Obestämd
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:21:10 följande:
    Absolut! Fast problemet är inte att träffa någon utan att träffa rätt. Annars kunde jag ju välja första bästa vettiga kille som är intresserad? Hade jag varit någorlunda vettigt funtad skulle jag väl inte dissa en av de vettigaste jag känner? Suck!

Dessutom vågar jag inte. Rynkar på näsan Dagdrömmer lite bara, hur länge det nu varar? Obestämd Suck! 
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:22:50 följande:
    Det är ju det jag vill dölja ju! xD
    Du kan inte vinna om du inte köper en lott. Med andra ord, du kan inte bara sitta hemma och hoppas på att den rätte skall trilla ner i knät på dig. Hur skall du veta om det är rätt om du inte träffar personen?

Varför skall du dölja att du är feg? För vem, dig själv? Vad exakt är tanken att du skall få ut av det?
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:32:42 följande:
    Jag vill ju hitta någon som är lugn. Fast i den lugnaste vatten... Hittar man annat. Flera ggr till och med. Ska nog försöka hitta någon som inte verkar lugn istället... Obestämd Men jag började ju lagomt bra med mitt dejtande, något hos mig verkar dra till sig de mindre snälla pojkarna... Lugnast att inte dejta!  Skrikandes
    Åh du milde.. kan du inte bara lugna ner dig lite och sluta tänka så förbannat mycket. Lärde du dig cykla på första försöket, eller trillade du några gånger? Och när du lärde dig cykla, körde du aldrig omkull? Alla gör misstag. Alla (ok, de flesta då) lär sig av sina misstag. Den som trasslar till det för dig är du själv, lägg av med det. Livet är tillräckligt komplicerat som det är, du behöver inte göra det mer komplicerat.

Sluta överanalysera, sluta tänk i oändliga cirkelresonemang, försök att leva i nuet. Varje gång du går på en dejt så är det ett oskrivet blad, som ni båda fyller ut med era erfarenheter. Gå inte till en dejt med fusklappar och halvt färdigskrivna blad som du skriver av. Och vad du än lockar till dig för typer, du har all rätt att säga nej. Ingen tvingar dig att träffa dem.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:39:55 följande:
    Sant! Dessutom mejlar jag faktiskt med en ju! Toksöt och jätteintressant men vad ska han med mig till?  Obestämd Nåja, lite för tidigt att säga något än, så jag hoppas på det bästa. Riktigt nice kille iaf. Glad

Vilka svåra frågor du ställer! Skrattande

Vad exakt blir bättre av att jag svarar att jag är för feg när nån undrar? xD    
    Och han frågar sig garanterat vad du skall med honom till. Sluta tänk så, det leder ingen vart.

Svåra frågor? Jag? Har väl aldrig hänt..?

Vad exakt blir bättre av att du ljuger, både för din omgivning och för dig själv? Se till att ingen behöver undra istället så slipper du ljuga.
  • Smecker
    takida skrev 2012-06-05 20:20:46 följande:
    Vilken vecka det här kan bli dåSkrattande
    En inbokad dejt imorgon, och ev en på torsdag och ytterligare en till helgen. Det gäller att smida medans järnet är varmtFlört
    Takida's baaack!!
  • Smecker
    takida skrev 2012-06-05 23:20:45 följande:
    Lite off topic igen då. Någon som varit i Thailand och kan rekommendera vart man spenderar två veckor där bäst?
    Phi Phi Island
  • Smecker
    takida skrev 2012-06-05 23:33:40 följande:
    Ska kolla, mer förslag då, tanken är nog att vi ska vara en vecka på ett ställe och en vecka på ett annat. 
    Vad är det du är ute efter för typ av ställe? Bara stränder eller något mer?
  • Smecker
    takida skrev 2012-06-05 23:38:40 följande:
    Vi är tre vuxna och tre barn, äldsta barnet sju år, yngsta tre år. Så lite aktiviteter kanske och stränder såklart. 
    Koh Tao och Koh Samui, ligger precis mitt emot Phuket på andra sidan Thailand.
  • Smecker
    takida skrev 2012-06-05 23:55:01 följande:
    Dig kan man lita på i vått och i torrtSkrattande
    För övrigt kan jag ju tillägga att de jag ska resa med vill ha en trekant med mig, hehe

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!