• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • kristinah
    Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    HAHA - det där var också lite roligt ju...hur fan tungkysser man utan att ta på varandras midjor? - med armarna hängandes rakt ner?
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:57:19 följande:
    Hehe...hmmm... det där lät långsamt det där. Vi har nog kommit till vecka 5 då redan Skäms 
    Sjutton också allt är redan förstört! Glad
    Varför ska alla gå fram så himla snabbt? Lite tålamod är grymt underskattat. 
    Fortsätt från vecka 5 då, fast det får nog bli minst en vecka extra petting, både med och utan underkläder. 
  • Soupy

Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?

Senast jag var med och spelade var det e-kontakt vill jag minnas men sånt lär ändra sig.  

• Cosan
    kristinah skrev 2011-11-17 22:57:23 följande:
    HAHA - det där var också lite roligt ju...hur fan tungkysser man utan att ta på varandras midjor? - med armarna hängandes rakt ner?
    Skillnad på midja och rumpa, du får se till att lyfta upp handen till midjan om den åker ner på rumpan Kyss Var kanske lite otydlig där Skrattande
  • Anonym (Min tur snart?)
    Cosan skrev 2011-11-17 23:01:31 följande:
    Varför ska alla gå fram så himla snabbt? Lite tålamod är grymt underskattat. 
    Fortsätt från vecka 5 då, fast det får nog bli minst en vecka extra petting, både med och utan underkläder. 
    Ja, jag vet.. men när man har intresse i nån och allt det där så kan det vara nog så svårt med tålamod... ja, jag ska försöka ta det lite lugnare.
    Jag kanske kan backa en vecka eller så får jag stanna här där vi är nån vecka eller tre Skrattande 
  • Soupy
    Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:

Senast jag var med och spelade var det e-kontakt vill jag minnas men sånt lär ändra sig.  
    Om man vill ha nån dejtingsida som är gratis så tycker jag Happypancake är bäst.

Ungdomar? Så gammal kan du väl inte vara heller, det tror jag inte på! Glad 
  • Anonym (h)
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:

jag finns på hp känner inte för att betala
  • kristinah
    Cosan skrev 2011-11-17 23:04:32 följande:
    Skillnad på midja och rumpa, du får se till att lyfta upp handen till midjan om den åker ner på rumpan Kyss Var kanske lite otydlig där Skrattande
    passa dig Cosan så jag inte dyker pup oanmäld på din nästa brunch - naken med ena handen i midjan och andra på rumpan Drömmer
    Soupy skrev 2011-11-17 23:08:49 följande:
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
    Så sant!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!