• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:
    Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?
    Åh ja, det är inte bara ungdomar här i denna tråd. Den äldsta är tydligen 87 år och jag strax efter  Skrattande

Välkommen hit  Solig
  • kristinah

En liten fundering innan jag somnar. Vad menar män med: -'Jag tyckte du var trevlig att se på' Och 'du är fin både som människa och i utseende' ? Är de artiga och svarar så ( den sista fick jag som svar på när jag sa att jag tyckte att han var snygg) Jag menar, vafan! Trevlig och fin är ju inte nåt som beskriver utseende!?! Ja jag är svältfödd på att nån tycker att jag är snygg Tror bara en enda person i hela mitt liv har sagt till mig att jag är snygg...tänkte att man skulle få en dos av komplimanger men trevlig vet jag redan att jag är. Nu vill jag känna mig lite attraktiv också...

• Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-18 00:47:30 följande:
    Ibland så menar män något.....
    Ka-tjing!! Där fick jag nya kunskaper om män.....=)
  • Anonym (h)

Började prata med en kille igår eller nä i förrgår nu när jag tittade på klockan, pratade med i en time igår i telfonen o två timmar idag + en massa sms han är så himla härlig och lätt och väldig rolig att prata med. Hoppas att han och jag kan träffas snart, dock bor han 9 mil ifrån mig men men inte så långt som tur är. Ikväll när vi pratade sa han att det känndes som vi hade pratat med varandra i några veckor och inte bara två dagar
    så himla härligt. hoppas att det blir lika härligt och träffa han

• Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-18 00:53:09 följande:
    haha jasså, jag tycker att kvinnor är rätt bra på det med ;)
    Jo, men kvinnor ska omlinda det på något sätt som vi inte förstår.
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:16:59 följande:
    Kors i taket, nu har jag fått en flirt  Glad
    va skoj, lycka till
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 01:18:57 följande:
    va skoj, lycka till
    Tack så mycket  Glad  Hoppas ni känner samma sak när ni träffas. Visst är det underbart när det bara flyter på så där i samtalet...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!