Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-02 21:09:53 följande:
    Gott! Ska nog prova det nästa gång jag träffar en man och vi sover tillsammans. Är han klarvaken så kan ju han fixa frukosten...
    Akta så han inte är som jag bara.. för då står du sen där i köket och fixar frukosten, med svidande skinkor och ett fånigt nöjt leende på läpparna.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Mikesh skrev 2011-12-02 21:10:44 följande:
    Kom hit och kyss mig ?
    Gärna!
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-02 21:12:45 följande:
    Ibland får jag frågan: mamma vill du ligga med mig inatt? ehh nej men kan ligga hos dig kanskeSkrattande
    o mina mornar brukar börja med: mammaaaaaaaaa, kooooom jag är hungrig!!!!!!!
    Inget mys här inte, upp o igång direkt bara... 
    Haha okej! Vi äter frukost kl 9, de går oftast upp runt 7 men är aldrig hungriga eller vill äta förrän runt 9.
  • Smecker

Jahapp.. nu har jag blivit ombedd att kamma mig. Återkommer om några veckor när håret växt ut tillräckligt för att det skall gå att kamma.

Tungan ute 

• Smecker
    Anonym (dejting) skrev 2011-12-02 21:40:21 följande:
    Jag har nu tagit en paus från nätdejtingen, har lagt ner min sida. Kändes mest som att det bara var oseriösa killar där. Så nu ska jag vila från detta.

Visst känns det ju lite trist, för vart ska jag nu ev träffa nån...haha
    Biltema kom några fram till
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-02 21:54:17 följande:
    Haha ok ska Biltema vara ett bra ställe, ja men då har jag ju förklaringen till varför jag är singel ;) Inte ofta jag är där inte!
    Sen när man går runt o handlar med en bäbis så är det nog inte så många som vågar sej fram ;) Tråkigt nog för det är nog bästa stället för mej att träffa nån, haha!! 
    Ingen aning, är själv aldrig där. Jag och bilar går inte ihop
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-02 21:59:29 följande:
    kändes som att det ligger snö i luften! Bered dig på en match BooYahCool
    *gömmer bolo'n och fångstnätet bakom ryggen* Huh.. va.. ja jo, absolut!!
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-02 22:05:33 följande:
    Haha ok, nä min bil lämnas hos mecken, byta däck kan jag väl göra men nåt annat ger jag mej inte in på ;)
    Men någon annan pratade om mataffärer  och sånna besöker jag ju, och andra shopping ställen med för den delen :D
    Det försvinner snart med, varannan jävel skall ha Linas Matkasse Tungan ute Då blir det bara fattiga jävlar som jag kvar i affären Flört
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-03 14:04:47 följande:
    Ja oavsett så får du ju prata med honom. Ser inte problemet alls
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-03 14:00:13 följande:
    Fy bara för vi pratade om det här igår så blev jag ändå sugen på att ringa. Men gud vad jag velar. Sitter med numret framme men vågar inte trycka på call. Blää *nervös*! Tänk dessutom om han inte svarar! Då kommer jag ju ha ont i magen för att han kanske ringer upp. Shit vad larvig jag är
    Håller med etanol. Vad är problemet? Det värsta som kan hända är att du blir tvungen att prata med honom
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!