Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-27 23:31:56 följande:

Haha, ja gör det. Jag måste visst helst hitta mitt gamla innan jag kan få ett nytt, av någon kum anledning. La lixom inte på minnet var jag la det när jag bytte efternamn och det blev oanvändbart. Blir jävligt intressant att se när det kan tänkas dyka upp, och var. Skrattande
    HAHA skaffa bara ett innan du åker. Jag höll på att försöka åka till London på mitt gamla. Hittade mitt gamla i rättans tid för att kunna byta ut det.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-27 23:41:05 följande:
    L: jag ska jobba, jobba o plugga, plugga..

När har du tentan? vad pluggar du egentligen?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-27 23:55:11 följande:
    Nä nu är jag trött, ska sova nu..gonatt alla nattsuddisar...
    Natti nattGlad
  • lemonina

Godkväll på er. Glad Har stått och skalat räkor i en timma för att lyxa till lite med en riktigt god räksallad. Sen blir det åtgång ikväll med några sköna singelbönor. Ha en trevlig kväll ni alla!

• lemonina
    lemonina skrev 2012-04-28 17:30:33 följande:

Godkväll på er. Glad Har stått och skalat räkor i en timma för att lyxa till lite med en riktigt god räksallad. Sen blir det åtgång ikväll med några sköna singelbönor. Ha en trevlig kväll ni alla!

utgång ska det stå
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-28 17:32:56 följande:
    åtgång på singelbönorna kanske det blir ändå ;) 

Trevlig kväll 

Haha tack. Vi ska göra stan osäkerFlört
  • lemonina
    Shades skrev 2012-04-29 13:13:52 följande:
    Hah, nej det fanns ingen från mig. Sorry 'bout that :)

Jag har följt er litet på avstånd under ett tag (litet till och från) så jag hoppade bryskt in utan att presentera mig alls. 39 år bör jag numera vara och har varit lycklig singel i snart tre år. Två barn bor hos mig varannan vecka och min relation till mitt ex är precis lika bra nu som innan separationen (nej, ingen ironi där för vi har alltid arbetat bra ihop - det var det där andra som fattades).

Jag hänger litet slött på HP men är inte allt för aktiv där eftersom jag inte har allt för mycket emot att vara singel just nu. Kanske söker jag det omöjliga ty det är den "äkta kärleken" jag vill åt. Inte fler one night stands eller friends with benefits (det kan man ju lösa med ett krogragg litet då och då) så mina krav blir lätt rätt höga då.

Från den vackra västkusten är jag med! :)

/J *tar nu emot den enorma frågefloden ;) *
    Välkommen{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-04-28 23:27:49 följande:
    Okej, jag är från idag ytterst osingel iallafall, vi har pratat igenom allt och han har förståt hur jag menar och han vill inte straffa mig för hans ex konstiga gärningar.

Och idag så fårgade han om det skulle vara vi, på riktigt, som ett par. Tro fn jag svarade ja efter att han ändå vvisat att han är beredd på att lyssna och ta till sig så som han gjort ikväll.

Så tråden, jag är ledsen men nu är dejtingtiden över och jag är lyckligare än någonsin, jag har en pojkvän jag kan resonera med, som älskar mig och behandlar mig som en prinsessa (när han inte tabbar sig då) men alla har fel och brister.

Jag är så lycklig Hjärta Det är jag och J på riktigt!      
    UnderbartGlad Skönt att det löste sig för er.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!