Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2012-03-06 14:21:31 följande:
    Jag tänkte inte på det där med barnen först men hade nog bara velat ha ett roligare svar än att han hade dem till på lördag typ mer konkret att han ville ses då . men man kan inte få allt..
    Är nog svårt att sätta sig in just med killar som har barn, för jag har ju bara mig själv o tänka på, vad jag ska äta, när jag ska sova etc..
    Jag kanske bara är känslig idag men jag vet inte hade hoppats på lite mer engagemang i svaret..
    Får man skylla på pms?:)

Klart som 17 man får skylla på PMS, något ska det ju vara bra för Brukar han skicka roliga sms annars? Jag kan ju bara prata för mig själv hur det är att ha barn varannan vecka men så här ser mina barnveckor ut (en hel vecka kan låta mycket men plockar man bort tiden man inte ses så är det väldigt lite...) jag lämnar dem 06:15 och rusar in och hämtar dem 16:30. Sen lagar man mat och så, det ger slutlig kvalitetstis på ca 2-3 timmar/dag innan de ska sova. Sen samma vända igen dagen efter. Sen är det väll inte allas varadag som ser ut som min men misstänker att de flesta som arbetar heltid med barn inser att man inte träffar sina barn särskilt mycket på vardagarna och träffar men dem dessutom inte alls varannan vecka så känns det vill jag lova.Så jag skulle defenitivt inte ta det personligt om han inte vill ses innan lördagen=))
  • Vanilla ice queen

Ska till frisören och fixa utväxten men min kompis visade hur jag skulle se ut som brunette så nu blev jag lite sugen. Ambivalent! Vågar man. Vad tycker ni, brunt eller blondt Bild?

• Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-03-06 16:23:37 följande:
    Nu är jag lite sent ute... men du passar i bägge! Det är bara välja det du känner dig mest bekväm i. Men vilken rolig grej, hur har hon gjort, eller med vilket program?

De
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-03-06 16:23:37 följande:
    Nu är jag lite sent ute... men du passar i bägge! Det är bara välja det du känner dig mest bekväm i. Men vilken rolig grej, hur har hon gjort, eller med vilket program?

Inte försent ska dit i morgon Det är en app som heter hair color Jätterolig!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-06 17:20:31 följande:
    Och han tycker vi är slampor?

Hahaha eller hur?! Skulle inte bli förvånad om jag stötte på honom i jobbet...
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-06 17:43:09 följande:
    Vanilla, hur tusan går det här ihop. Det står att du är 29 år? Är det ett gammalt foto?

Haha vad söt du är. Jag är 29 och bilden är tagen i höstas:))
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-06 17:52:11 följande:
    Är reggad på... öh en annan sida och fick kontakt med en kille i helgen... Iaf så har vi mejlat lite fram och tillbaka, och egentligen skulle vi träffas över en kopp kaffe i morgon.

Skrev i morse att jag är sjuk och han erbjöd sig att komma hem och massera bort basiluskerna. Och jag vara så jävla kåt så jag sa ja!! Febrig och dan!

Iaf, jag var jäääävligt slampig och det var så jävla skööööööööööönt!

You go girl!!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!