Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-01 21:25:54 följande:
    Ja men det är väl skillnad med lite fint smicker när man står i samma rum än när man får ett mail och det där står jag ser skälen i dina ögon bla bla.

"Skälen till vad?" hade jag frågat.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-01 21:28:52 följande:
    Ja oroa dig som sagt inte, jag kommer inte dejta någon om jag inte känner att det känns bra. Jag bara stämmer av marknaden lite. 

Tummen upp för det.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-07-01 21:34:07 följande:
    Ja haha, sådant ordbajseri hade nog inte gått hem hos dig.
    Nej, och inte folk som stavar själen med k.
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:49:30 följande:
    Fast det kanske är min presentation som avskräcker iofs...

"Om jag säger att jag till vardags dödar drakar, bestiger mount everst, river kinesiska muren och spelar WoW medastronauterna på ISS, Kommer ingen tro mig, Om jag också säger att jag är chefsmytoman på ett stort företag- Såär det ett faktum att jag ljuger. 
    Ironiskt nog är det motsatsen till mig, Jag är visserligen ganska impulsiv och kan göra en del galna saker när jagfår infall för det. Humor är A och O, Gärna ironisk och pikande fungerar bra på mig, Men det ska naturligtvis varamed glimten i ögat och inte ha någon allvarlig underton såvida det inte är befogat.
    Jobbar gör jag, annars så är min huvudsysselsättning att trolla runt på olika forum på nätet, att försöka hjälpapersoner med diverse problem (jag är ju otroligt allmänbildad ;) eller så sitter jag och skriver på en låt ellernågot... 
    Jag är period spelare också och kan fastna i spel ibland, men det brukar hålla i sig några dagar innan intressetsvalnar. Pålitlig, rak och ärlig är annars mitt signum. Och socialt brukar jag vara glad och bidra till en ganskaupplivad stämning. Jag är inte rädd för att driva med mig själv, Jag vet min egna kapacitet och om det ärnödvändigt för att få upp stämningen så drar jag mig inte för att spela oförstående.Men egentligen är jag väldigtsnäll och väldigt skärpt (men jag kanske inte ser ut så...)" 
    Ser den så ut, med stavfel och allt?
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-02 00:05:40 följande:
    FL gör något skumt när man kopierar / klistrar in, tar bort och lägger till mellanslag lite överallt. Annars om det är några andra stavfel så ser det ut så.
    Du kanske borde gå igenom den lite för säkerhets skull.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-02 00:31:02 följande:
    Förvånad En finkänslig Smecker? Vad har hänt?

Men va fan, var lika finkänslig mot mig med please - det behövs nog i nuläget... 
    Don efter person. Så som i himmelen, så ock i tråden. I Smeckers, Smeckers och den helige Smeckers namn, amen.
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-02 00:36:00 följande:
    Jo jag får väl göra det imorgon eller något, Det tar ju så lång tid innan dom godkänner profiltext förändringar så det är smidigare att skicka ett addendum via mail om någon irriterar sig.
    Passa även på att korta ner presentationen.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-02 00:45:07 följande:
    Sant. Dessutom vågar jag sällan mejla alls, och har hittils inte fått svar de ggr jag gjort det så jag får väl hoppas att han skriver istället då...

Nä, jag vill ha mejl... Inte behöva skicka först. Men kan väl i nödfall... Fast frågan är om det är rätt då? Hmm...

Yes, övertrött och inte allddeles klartänkt och tänker dessutom mest på hångel tror jag. Fuck, jag vill ju bara hitta rätt? Typ nu? xD  Orkar inte dejta en massa som är fel.
    Intressant situation, om ingen vill skicka först. Då blir det ju lite svårt att veta om det är rätt eller inte.

Alla vill hitta rätt. Men köper man ingen lott så kan man inte vinna. Och köper man en lott så finns alltid risken att det är en nitlott. Så det är bara att välja, sitta kvar i omklädningsrummet eller ut på isen och vara med i matchen.
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-02 00:52:27 följande:
    Frågan är om jag skulle passa på och byta profilbild också, Har denna nu.

Byt. Ta en från någon vardagssituation, inte en "jag sitter vid datorn och tar bild på mig själv".
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!