• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Nicke
    Klöset skrev 2011-11-19 21:12:19 följande:
    Aaah jag är nog inte redo för nätdejting än. Tyst
    Men vad brukar du göra på din fritid då?
  • etanol
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 21:53:57 följande:
    mmmm njuter för fullt är sååå lycklig

nu ska jag bara komma på ett snyggt sätt och dumpa mitt kk
    Grattis!
    Alla här har en avis-ådra som pulserar just nu...

Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • apsolut

Och sen... Tränar exakt ALLA!!??!?! Alla verkar leva sjukt aktiva liv. samtliga ´har klättrat i alperna och dykt i sahara (om det var möjlig skulle de).

Sen på HP... Jag har varit där i omgång och nästan alla gånger har där varit samma människor som är online dygnet runt. Är det personal eller är det verkligen så omöjligt att hitta någon att leva livet med?  

• Anonym (h)
    etanol skrev 2011-11-19 21:57:55 följande:
    Grattis!
    Alla här har en avis-ådra som pulserar just nu...

tack det känns nästan som det är för bra för att vara sant
  • apsolut
    ulfsas skrev 2011-11-19 21:52:57 följande:
    Inte lätt att hitta på nya frågor hela tiden för oss män. Alla skall vara så unika och det är inte så lätt. Ni är inte lätta att behaga alltid Skrattande

Oj, höll på att glömma ''vad gör du på din fritid'' o 6''.....skönt att ha det avklarat så snabbt...
    Inte lätt när alla ser ut att vara snobbar heller kan jag lova.

Urs idag är ingen kul dag. Det känns lite hopplöst

buuhuuu  
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-19 21:58:52 följande:
    Och sen... Tränar exakt ALLA!!??!?! Alla verkar leva sjukt aktiva liv. samtliga ´har klättrat i alperna och dykt i sahara (om det var möjlig skulle de).

Sen på HP... Jag har varit där i omgång och nästan alla gånger har där varit samma människor som är online dygnet runt. Är det personal eller är det verkligen så omöjligt att hitta någon att leva livet med?  

hahahaha det är fasen bara samma personer ja! Heeeela tiden!

Och JA alla tränar sjuttioelva gånger i veckan! Alla normala liksom var är dom? Jag vet ju att de finns jag har träffat dom men hello "jag älskar att träna och tränar fotboll innebandy går på gymmet spelar ishockey och på vintern åker jag skidor gärna i alperna och simmar vasaloppet"

eller något i den stilen.    
  • apsolut

Jag är också sjukt aktiv, Igår byggde jag ett fett klösträd till mina två katter som tar ALL min lediga tid (suck)

• apsolut
    Lilly11 skrev 2011-11-19 21:53:25 följande:
    Inte redo? Jag tycker det låter som om du redan varit där för länge och tröttnat.....=)
    Jag hade fördelen att få en paus. Men urs. Jag känner redan varför jag ogillade det förra gången *S*
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 22:01:35 följande:
    hahahaha det är fasen bara samma personer ja! Heeeela tiden!

Och JA alla tränar sjuttioelva gånger i veckan! Alla normala liksom var är dom? Jag vet ju att de finns jag har träffat dom men hello "jag älskar att träna och tränar fotboll innebandy går på gymmet spelar ishockey och på vintern åker jag skidor gärna i alperna och simmar vasaloppet"

eller något i den stilen.    
    man kan ju undra vart de ska hitta tiden att träffa någon... Kanske finns en kvarts lucka mellan nåt träningspass att klämma in en dejt:) haha
  • Anonym (h)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 22:04:41 följande:
    man kan ju undra vart de ska hitta tiden att träffa någon... Kanske finns en kvarts lucka mellan nåt träningspass att klämma in en dejt:) haha
    ja eller på flygplatsen mellan planen landar och startar
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!