Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-11-27 22:04:42 följande:
    Och du är glad och nöjd?
    Anonym (h) skrev 2011-11-27 22:05:04 följande:
    en lyckad dejt? ska ni träffas snart igen? berätta allt
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 22:08:03 följande:
    Berätta!!! Glad 
    Glädje58 skrev 2011-11-27 22:10:31 följande:
    Visst är det bättre med en dator än dejt?

Det var en riktigt härlig dejt. Om man får vara så ytlig måste jag säga att det första som slog mig var hur galet snygg han är. Alltså inte fotomodell-snygg utan "min smak"-snygg. Det var så hjärtat stannade!
    Och han är rolig, trevlig och ja - härlig!

När vi skildes åt sa han "Och när vill du ses igen då?" Så det ser jag som ett bra tecken!

Och Glädje: Datorn känns som en torr knäckemacka i jämförelse med honom som oxfilé

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 22:16:52 följande:
    Wiiiiiii absolut ett bra tecken! Vad härligt! Jag blir så glad! {#emotions_dlg.flower}
    Tack, så gullig du är!
    Glädje58 skrev 2011-11-27 22:18:44 följande:
    Grattis till dig hopplös  Solig  kommer du sova gott inatt ?  
    Njae, jag blir alltid lite nervös. Försöker ta det lugnt och fatta att dejten var bra och han verkade ju uppenbarligen vilja ses igen
    Anonym (h) skrev 2011-11-27 22:19:25 följande:
    härligt härligt lycka till, när ska ni ses igen då?
    Klöset skrev 2011-11-27 22:21:11 följande:
    Sounds like löööööv ♥
    Jag vet inte. Jag svarade helt ärligt "så snart som möjligt" Tänkte skippa spela spel och trams.

Haha
    Mikesh skrev 2011-11-27 22:32:11 följande:
    Blåser jävligt här.. Sonen ville med ut och slänga skräp innan. Och blev tagen av vinden och skickad rakt ner i en stor stor vattenpöl. Mindre roligt faktiskt .
    Men usch, det är ju riktigt läskigt! Rynkar på näsan
    FIame skrev 2011-11-27 22:41:55 följande:
    Rätt mysigt med blåsten här ändå. Skönt titta ut och känna att man är inne i ett varmt mysigt hem.
    Jag sitter mest och är rädd att fönsterna ska blåsa sönder. De skakar otroligt mycket!

Okej mina vänner, jag vet att jag är fjantig men nu får ni peppa mig lite innan jag ska sova.
    Dejten var som sagt väldigt bra och mysig. Han gav mig komplimanger och sa söta saker och när han gick så fråga han när jag ville ses igen. När han frågade så skrattade jag bara och svarade "nu" och han skrattade och sa "du får fundera på det"

Ca 20 min efter att vi sagt hejdå skickade han ett sms med enbart en smiley i. Jag svarade med en smiley och skrev att det var härligt att äntligen träffa honom och "för att svara på frågan du ställde precis innan du gick - så snart som möjligt "
    Detta var typ 3,5 timme sedan och han har inte svarat. Har jag missuppfattat nåt?!

Mikesh skrev 2011-11-27 23:09:10 följande:
    Jag kan nog tala för många män i den frågan.. När det kommer till sms.. Är vi INTE snabba.
    Fast han brukar svara på typ 5 min när han inte jobbar..
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:12:53 följande:
    Nej, men du är på god väg att vilja göra det...

Du borde givetvis ha lagt till i texten att vid snabbt svar så får han dessutom en chokladask vid nästa träff. Det borde ha gjort susen 
    Hahahaha, jaja. Bara driv med en kvinna som lider
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 23:16:23 följande:
    Åhhhh äntligen ... min dejt är här!!!! Solig Hörs i morgon och godnatt alla....

Och du Hopplös... oroa dig inte, det blir säkert bra! Killar är inte alltid snabba på sms som Mikesh sa Glad 
    Hoppas ni får det mysigt

Och jag, jag bara ler

(som lite kontrast till de senaste inläggen )

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!