Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu har jag inte sett min dejt på 2 veckor snart. Har haft 1000 saker att göra de få gånger jag är utan barnen. På onsdag har vi bestämt att ses och då MÅSTE jag få till det för annars kommer han ge upp mig Gillar honom mkt så det är trist om det ska strula pga mitt x och barnen

Jag håller tummarna!!

• Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-19 19:01:22 följande:
    det är ju skit jobbigt när dom inte höra av sig i tid.
    här är det jag som är urkass på det men jag har uselt samvete över det o försöker bli bättre!!
  • Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-19 19:07:16 följande:
    bra att du jobbar på att bli bättre på det, ok att man inte behöver svara direkt men flera dagar är inte bra tycker jag
    nä flera dagar tar det aldrig
  • Anonym (ny)

Nu har jag bestämt dejt på onsdag med min dejt...kanske är nådastöten antingen blir vi ett par eller så skiter det sig! vad tror ni?

• Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-19 20:24:39 följande:
    jag hoppas att ni blir ett par Hjärta
    jag gillar honom och trots att jag varit så avståndstagande och lite "taskig" senaste veckorna (fast jag inte menat det så...) så har han stannat och väntar så jag hoppas det betyder nåt!
  • Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-19 20:30:01 följande:
    det tycker man iaf att det borde göra. lycka till och glöm inte att uppdatera hur det gick
    japp ska ske
  • Anonym (ny)

Jag och min dejt ska gå på stan i morgon. Rätt skönt att ha en lättsam dejt. Sedan ska han hjälpa mig laga min cykel Det känns lite skönt. Kanske äta lite mat eller så också. Skönt att få lättsamma dejter. Har suttit och glott på varandra med att fika, käka mat etc flera ggr nu så det ska bli skönt att göra nåt annat i morgon.

Nån här som bara gått o handlat på stan tillsammans nån gång på dejt? haha låter galet men det kan väl vara enkelt och bra eller?

• Anonym (ny)
    s07 skrev 2011-12-20 19:45:22 följande:
    (ny)- låter jättefint det där! Jag har kört promenader -också bra!
    ja det gjorde jag på första dejten med honom men nu är jag på 5:e dejten med honom så nu kan jag dra in honom i lite affärer :p
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mojo) skrev 2011-12-20 19:46:56 följande:
    Hmmm, är inte i 'träffartagen' pga livssituation med ex/barn och så. Men ibland är det svårt att hålla sig att inte gå vidare... :-/
    men om du känner att du vill gå vidare, vad är problemet då?
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-12-20 20:00:36 följande:
    Aj aj, var försiktig nu bara. Så länge du håller dig till mekonomen, teknikmagasinet, jula och liknande så ska det nog gå bra...
    haha om han ska bli tillsammans med mig så måste han klara lite affärer det blir eldprovet :p
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!