• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-17 00:49:18 följande:
    Ska man då ge fan i att ligga innan allt är solklart? Eller ska man ge utlopp för sin kåthet när den är där så att säga?
    och då riskera ryktet "en kille som bara vill ligga"?
    Jag är en väldigt osäker person. Osäker på tjejer, osäker på vad man tycker om mig. Min självbild är tydligen väldigt trasig (fråga Legacy). Mycket jag skriver här inne är ironiskt men det framgår nog inte så bra i text. Tjejerna jag har träffat har velat fortsätta. Jag också, till en början. Sen händer det något som gör att jag känner att det inte är rätt.. men då är skadan redan skett eller vad man ska säga. Man får "dumpa" och såra.. och jag hatar det förstås. Jag vet ju med mig att jag blir en av dessa män som "bara vill ligga" fast att det inte är riktigt sant..
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-17 00:55:19 följande:
    Klart man ska ligga om man vill ligga.

De flesta av de män jag syftar på i mitt inlägg är män som redan från början gör tydligt att de vill sätta på mig men inte mer.

Jag har väl också hamnat i säng nån gång och sen avslutat det. Det är sånt som händer..
    Ah, så du vet typ om det? Eller vadå?
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:58:54 följande:
    Det är klart att man ska ge utlopp för det. Men sen finns det ju dessa underbara killar som redan från start har bestämt sig att bara ligga. Några gånger och sen är det vidare till nästa. Jag har sett dess på nära håll via en kompis
    mm jag har inte varit med om några vänner som har haft det som mål. Men jag kan förstå att man också kan misstro en persons intentioner när det går snett..
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-17 01:00:34 följande:
    Ja, men jag träffar ju inte dom
    När jag skrev det så var det som svar på Glädjes fråga om jag får många mail på dejtingsidorna. Och jag får en del men de flesta gör klart att de vill sätta på mig. Dessa träffar jag inte.
    Aha ok!
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-17 01:01:33 följande:
    Är du?!? Har du?!
    Vad tror du att jag har för självbild?
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-17 01:04:08 följande:
    Hela förra året råkade min vän ut för dessa herrar. Gång på gång på gång på gång. I hennes fall så var hon säkert intresserad av dem, men såg inte med kritiska ögon att de inte var intresserade av något seriöst. Men jag avslöjade några av dem för henne
    Ah, ja jo, det har man ju hört. Diverse förslag som tjejerna får..
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-17 01:08:40 följande:
    Inte bekväm med att svara på det här, inför alla.

Dessutom känner jag dig inte alls utan kan bara utgå från de inlägg jag sett dig skriva här
    Inboxa gärna.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-17 21:46:23 följande:
    Nåt skoj
    Näe?! Det låter tråkigt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!